တစ္ခန္းရပ္.....



စကားလံုးပန္းခ်ီေတြနဲ႕ ဧည့္ခံခဲ့ဖူးတဲ့
ကၽြန္ေတာ့္ အိမ္၀ါေလးမွာ.. ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ရင္ခုန္သံေတြ ထပ္ထပ္ခ်
အမွတ္တရေတြလဲ ခ်ိတ္ဆြဲထားခဲ့ရဲ႕.........
မုိးစက္ေတြကို ေခၚယူ
ၾကယ္ေၾကြေတြလဲ လုိက္ေကာက္ဖူးရဲ႕........
၀င္သူတလွည့္ ထြက္သူတလွည့္
ခြာခ်သြားတဲ့ ေျခရာေတြကို လဲ သိမ္းဆည္းထားခဲ့ရဲ႕..........

အဲ့ဒီ အိမ္၀ါေလးကို ကၽြန္ေတာ္
မေခၚပါပဲ ေရာက္လာခဲ့ဖူးသလို
မႏွင္ပါပဲ ထားခဲ့ရေတာ့မယ္

ခံစားခ်က္ေစရာ စီးဆင္းမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ျမစ္တစင္း ဆုိပါရင္
ေကြ႔ေကာက္ျခင္းမရွိေသာ ရိုးသားျခင္းနဲ႔
ပင္လယ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းပဲရွိခဲ့တယ္.....

ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေစရာလြင့္ေမ်ာမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ
တိမ္တိုက္တစ္ခု ဆုိပါရင္
ညိုမႈိင္းျခင္းကင္းေသာ ျဖဴစင္ျခင္းနဲ႕
ေကာင္းကင္ကို ခံစားျခင္းပဲ ရွိခဲ့တယ္....

ေပ်ာ္ရာလား ေတာ္ရာလား
ဇေ၀ဇ၀ါနဲ႕ အိမ္ေကာင္းကထြက္ခြာတဲ့ အခုိက္မွာ
ကၽြန္ေတာ္ ျမတ္ႏိုးတဲ့ လူတစ္သုိက္ကုိ
ရင္ဘတ္ရဲ႕ ဘယ္ယြန္းယြန္းမွာ
ပံုရိပ္ေတြ ထည့္သြင္း
ကၽြန္ေတာ္ သယ္ေဆာင္သြားမိတယ္....

No comments:

Post a Comment