~ဘ၀နဲ႕ ခတ္တဲ့ လက္စြပ္တုိ႔ရဲ႕ ရာဇ၀င္~



ျငိမ္ေနတဲ့ ကန္ေရျပင္လႈပ္ခပ္သြားေအာင္ သူမ အညိဳးတၾကီးနဲ႕ ျပစ္ခတ္ခဲ့တာ ခဲတစ္လံုး မဟုတ္ပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ့္ အနာဂတ္အတြက္ ဟုိးတစ္ခ်ိန္ေလာက္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္လက္မွာ ခတ္ထားတဲ့ သူ ေပးခဲ့တဲ့ အမွတ္တရ လက္စြပ္ေလးပါ... အခုေတာ့ သူကုိယ္တိုင္ လြင့္ပစ္လုိက္ျပီ... တန္ဖိုးမၾကီးပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ဘ၀တစ္ခု ခတ္ႏိုပ္ထားတယ္.. အခုေတာ့ ကန္ေရျပင္ေအာက္မွာေပါ့... သူ႔ကေတာ့ နာၾကည္းခ်က္ေတြတစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ အျပံဳးမပ်က္ပါဘူး.. ဒါဟာ လက္ေ၀ွ႕ ပြဲ တစ္ပြဲဆိုရင္ ဒီတစ္ကြက္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အလဲထိုးတဲ့တိုက္ကြက္ပါပဲ...

အခုေတာ့...

ကၽြန္ေတာ့္ လက္မွာ ဟာတာတာရယ္ပါ.. အႏွစ္ႏွစ္အလလ လက္စြပ္ကေလးေနရာယူခဲ့တဲ့ ေနရာကေတာ့ ျဖဴေဖ်ာ့ျပီးက်န္ေနတယ္... ဒါအမွတ္တရလား.. ဘယ္အခ်ိန္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမလဲ...

အခုေတာ့...

ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀မွာ အရာရာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသလိုပါပဲ... ေနရာလြတ္ေတြ.. ကၽြန္ေတာ့္ နေဘး သူရွိေနေသးတယ္... ခံုတန္းရွည္တစ္ခု ကမာၻတစ္ခု ျခားေအာင္ ကြာေ၀းလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တုန္းကမွ မထင္ဖူးဘူး... သူကေရာ... အခုထိ မတုန္လႈပ္ေသးပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ္ ရူးလိုက္ခ်င္တယ္ သူျပစ္လိုက္တဲ့ လက္စြပ္ .. ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ဆယ္ရေအာင္ ေရေတာင္ မကူးတတ္... ကန္ေရျပင္ေအာက္ မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ လက္စြပ္နဲ႕အတူ ျမဳပ္သြားေတာ့မယ့္ ဘ၀ကုိ ေရြးခ်ယ္လိုက္ခ်င္တယ္...

“နင္ ရက္စက္လိုက္တာဟာ” ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္တဲ့ ရင္ထဲက စကားပါ... သူၾကားပါတယ္.. မတုန္႔ျပန္ဘူး... ခဏခဏ စိတ္ေကာက္တတ္တဲ့ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီတစ္ခါေတာ့ မေခ်ာ့ႏိုင္ေတာ့ဘူး...

“နင္ စိတ္ဆုိးလဲ ငါတို႔ အမွတ္တရကို မဖ်တ္ဆီးသင့္ပါဘူး” သူကုိ ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္လိုက္သည္.. ေသြးေအးတဲ့သူမက တည္ၾကည္ေနတဲ့ မ်က္လံုတစ္ခုနဲ႕ စူးစူးရွားရွားၾကည့္ေနတယ္... ဒီမ်က္လံုး .. ကၽြန္ေတာ့္ တစ္သက္လံုး ေၾကာက္ခဲ့ရတယ္ မဟုတ္ပါလား...

“နင္ ငါ့ကို ဘာေၾကာင့္ အဲ့ေလာက္စိတ္ဆိုးေနတာလဲ”

“နင့္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေၾကာင့္” တိုတိုျပတ္ျပတ္ ပထမဆံုး သူစေျပာတဲ့ စကားသံတစ္ခု ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အဓိပၸါယ္အမ်ားၾကီးေဆာင္တယ္

“ဒါ ငါ့ဘ၀ေလဟာ”

“နင္ ေနာက္မွ သြားလဲရသားနဲ႕”

“ဒါေပမယ့္ ငါ full scolar ရေအာင္ မနည္းၾကိဳးစားခဲ့တာ နင္သိသားပဲ အခုမသြားရင္ ငါမရေတာ့ဘူးေပါ့”

“နင္ အခုမသြားရလဲ ငါနင့္ကို ထားေပးမွာေပါ့ ငါ့အတြက္ နင္ဘာမွမလိုဘူး”

ဟုတ္ပါတယ္ သူက ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို ေက်ာင္းထားေပးႏို္င္ပါတယ္.. လိုခ်င္တာ ေပးႏိုင္ပါတယ္.. ေတာင့္တသမွ်ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ပါတယ္.. သူ ေငြကို ဘယ္လုိ သံုးရမလဲ သိတယ္.. လူကို ဘယ္လိုေက်ာင္းရမလဲ သိတယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း... ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း သူအခုထိမသိေသးဘူး... ကၽြန္ေတာ္ ရင္နာမိတယ္...

ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔ကို လမ္းျပမယ့္ လူတစ္ေယာက္ပါ... သူ႔ကို သူ႔စိတ္ၾကိဳက္ ထားႏိုင္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ပါ... ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ အေဖာ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေခၚထားတဲ့ မိုးေတြၾကားမွာပဲေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္... ကၽြန္ေတာ့္ အရိပ္ခိုေစခ်င္တာေပါ့... သူ႔အရိပ္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မမွီခ်င္ဘူး.. အခုေတာ့ သူ႔စကားမွာ. ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူညြန္ရာသြားရမယ့္ ႏြားသာသာ ဘ၀ပဲက်န္ေတာ့တယ္... ကၽြန္ေတာ္ကို အထင္ေသးတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ ရင္နာေပမယ့္ သူ႔ကို အျပစ္မတင္ရက္ဘူး.. ဘ၀ဆုိတာဘာလဲ သူေကာင္းေကာင္း မၾကည့္ဖူးခဲ့ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းကခဲ့ဖူးတယ္...

“ငါ့အားငါကိုးျပီး ေက်ာင္းတတ္ခ်င္တာေပါ့ဟာ”

“မလိုဘူး... နင္ေက်ာင္းမတတ္နဲ႔ေတာ့ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ လက္ထပ္ျပီးရင္ ငါ့အေဖ စီးပြားေရး နင္လုပ္ရမွာပဲ ဘာဘြဲ႔မွထပ္မလိုဘူး”

သူစကားေတြ.. ဒီစကားေတြ.. ကၽြန္ေတာ့္ကို နားမလည္ေသးဘူးဆိုတာ ေသခ်ာတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔အေဖ စိုက္ခဲ့တဲ့လယ္ကို ေစာင့္ရမယ့္ အလုပ္မလုပ္ခ်င္ဘူး... ကၽြန္ေတာ့္ လယ္ ကၽြန္ေတာ္ စိုက္မယ့္ေကာင္ ... သူမ်ားေဆာက္ျပီးသားအိမ္ကုိ မြန္းမံျပီးေနခ်င္တဲ့ ေကာင္မဟုတ္ဘူး.. ကုိယ့္ အိမ္ ကိုယ္ေဆာက္မယ့္ ေကာင္...

“ငါ့အတြက္လုိတယ္... ငါ့ဘ၀အတြက္လိုတယ္” ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းမာျပရေစ...

“ဒါဆုိ နင္သြားေပါ့ နင့္ဘ၀မွာ ငါမလုိေတာ့ဘူး ဒါေၾကာင့္ လက္စြပ္ေတြ ကတိေတြ အမွတ္တရေတြ မလုိေတာ့ဘူး နင္သြားခ်င္ရာသြားေတာ့”

“နင္တကယ္ပဲ ျပတ္ႏိုင္ျပီလား .. ႏွစ္နဲနဲေလးပါဟာ .. ငါ့ကိုယ္ ငါ... ”

“ငါမၾကားခ်င္ဘူး... နင္ သြားမယ္ဆို ငါ့ဆီမလာနဲ႕ ငါဆီလာရင္ နင္မသြားနဲ႕ဒါပဲ”

“ငါ့မွာ တျခားနည္းလမ္းေရြးစရာ မရွိေတာ့ဘူးလား” ကၽြန္ေတာ္ေလသံေတြ ေပ်ာ့က်ေနလိုက္တာ... full scolar ရတယ္ဆိုလို႔ ေပ်ာ္ခဲ့တဲ့ ေန႔က မာန္ေတြေတာင္ ဘယ္ေပ်ာက္သြားလဲ မသိဘူး... သူနားမလည္ဘူး... ဒါကၽြန္ေတာ့္ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခု.. သူမခံစားတတ္ဘူး...

“ေအး.. ဒါဆို ငါျပစ္လုိက္တဲ့လက္စြပ္ နင္ ျပန္ယူလာခဲ့ရင္ နင္လုပ္ခ်င္တာ ငါလုပ္ခြင့္ျပဳမယ္”

စကားအဆံုးမွာ လွည့္ထြက္သြားတဲ့ သူမ ေက်ာျပင္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေငးရင္းက်န္ခဲ့တယ္... သူ ကၽြန္ေတာ္ ေရမကူးတတ္တာေတာ့ သိေနတယ္... သူ႔အခ်စ္ကုိလဲ ရ ကၽြန္ေတာ့္ ဆႏၵလဲ ျပည့္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလက္စြပ္ကို ဘယ္လုိရွာရမလဲ... ကန္ေရျပင္.. နက္တယ္... ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကေတာ့ သူမရွိေတာ့ဘူးဆိုတာ ေသခ်ာသြားပါျပီ... ရည္မွန္းထားတဲ့ဘ၀ ေၾကြမြျပိဳပ်က္သြားတယ္... ကၽြန္ေတာ္ ေတြေ၀ေနပါတယ္... ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေရြးစရာလမ္းသိပ္မရွိေတာ့ဘူး..

*********

လက္စြပ္ေလးကို လည္မွာဆြဲဖုိ႔ ဆြဲၾကိဳးမွာသီလိုက္တယ္... သူသိရင္ေရာ... သူကေတာ့ ေရထဲက်သြားျပီလုိ႔ ထင္မွာေပါ့... တကယ္ပဲေ၀းၾကရင္ အမွတ္တရတစ္ခုေတာ့ ကၽြန္မပိုင္ခ်င္တယ္... အခုေတာ့ သူ႔လက္စြပ္တစ္ခု ကၽြန္မ လည္မွာေနရာယူလုိ႔ေပါ့... အခုအခ်ိန္အထိ သူ႔ကို ကၽြန္မ စိတ္ဆိုးေနမိတယ္.. အေရးမပါေတာ့မယ့္ အရာေတြကို ဆုတ္ကိုင္ခ်င္ေနတယ္... ကၽြန္မအနားက အေ၀းသြားခ်င္တယ္... ကၽြန္မ လြတ္ေပးလိုက္တယ္... မဖမး္ရက္ေတာ့ဘူး အေတာင္ပံရွိတဲ့ငွက္... ကၽြန္မ ေလွာင္ခ်ိဳင့္လွလွေတြ နဲ႕ မျဖားေယာင္းခ်င္ေတာ့ဘူး.. ကၽြန္မေက်နပ္ပါတယ္... သူ႔ကိုယ္တိုင္ ေပးထားတဲ့လက္စြပ္ကေလး အခုအခ်ိန္အထိ ကၽြန္မ လက္သူၾကြယ္မွာ ေနရာယူေနေသးတယ္... ကၽြန္မလည္မွာေတာ့ သူ႔လက္က လက္စြပ္ေလးေပါ့... အခုေတာ့ ေ၀းေတာ့မယ္... ဘာေတြနဲ႕ ကၽြန္မနွစ္သိမ့္ရမလဲ... သူမုန္းသြားမလား .. မေတြးေတာ့ဘူး.. ေ၀းမယ့္အတူတူ.. သူ႔အေတြးထဲ ကၽြန္မေၾကာင့္ဘာမွ ေႏွာင့္ေနွးမေနေစခ်င္ေတာ့ဘူး...

“ေဘးဖယ္ ေဘးဖယ္”

အေရးၾကီးေနတဲ့ လူတစ္သို္က္ေၾကာင့္ ကၽြန္မ အေတြးေတြ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္... လူတစ္သိုက္ သယ္ထုတ္သြားတဲ့ ျဖဴေဖ်ာ့ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္... ကၽြန္မ ဘ၀တစ္ခုလံုး ျပိဳလဲ က်သြားပါျပီ...


No comments:

Post a Comment