ကတိ



မိုးေတြ အျငိဳးတၾကိီးနဲ႔ ရြာေနပါလားေနာ္... အခါမဲ့မိုးနဲ႔ ဒဲ့တိုးတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ကံဆိုးေနပါတယ္.... မနက္က ေနသာေတာ့ ထီးမယူခဲ့မိ... အခုေတာ့ မိုးေရထဲ အကၤ်ီပါးနဲ႔ ခုိက္ခိုက္တုန္ေနပါျပီ.... အခုဆို မိုးေရထဲ ရပ္ေနမိတာ ေန႔တစ္၀က္ နီးပါးရွိေတာ့မယ္.. သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေမ်ာ္လင့္ေနေသာ.. သူမ အခုအထိ အရိပ္အေရာင္ေတာင္ မျမင္ရေသး....
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔အိမ္ေရွ႕ လမ္းမတဖက္ျခမ္း ပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ ေရာက္ေနတာ အေတာ္ၾကာေနျပီ... သူမသိတာလား.. တကယ္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ သူနားမေထာင္ခ်င္ဘူးလို႔ ျငင္းခဲ့ေပမယ့္.. ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းထဲမွာ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာခဲ့သည္.. သူ .. မခြင့္လြတ္မျခင္း သူ႔အိမ္ေရွ႕ မွာေစာင့္ေနမည္ .. ခြင့္လြတ္တယ္ဆိုလွ်င္ ဆင္းေတြ႔ပါလို႔.. အခုေတာ့ သူမဆင္းလာ.. သူအိမ္ကို သြားေမးေသာ္လဲ သူ မရွိတဲ့.. သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေမးေတာ့လဲ.. သူ ဘယ္မွာလဲမသိတဲ့ေလ.. အိပ္ခ်င္ေယာက္ေဆာင္သူ ကို ႏိႈးရခက္သလို.. တမင္တကာ ေရွာင္ပုန္းေနသူကို ရွာရခက္ခဲပါတယ္.. ေသခ်ာတာက အျပင္သိပ္မထြက္တတ္တဲ့သူ... အိမ္ထဲမွာရွိေနေပမည္... မိုးရြာလို႔ ထြက္မေတြ႔တာလား.. သူ ခြင့္မလြတ္ႏိုင္ေသးလို႔လား.. ဒါမွမဟုတ္ သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို မျမင္လုိ႔လား.. ဒါကပို၍ မျဖစ္ႏိုင္.. သူမျမင္မွာ စိုးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ သစ္ပင္ေအာက္မွာေတာင္ မိုးမခုိ.. အကာအကြယ္မဲ႔... ပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ သူ႔အိမ္ကို ေမွ်ာ္ၾကည့္ရင္ရပ္ေနတာ... သူမျမင္ဘူးဆိုတာ မျဖစ္ႏို္င္... တကယ္ေတာ့ ေမးခြန္း အားလံုးရဲ႕ အေျဖကေတာ့ သူခြင့္မလြတ္ဘူးဆိုတာကို သာဦးတည္ေနပါတယ္...

သူ႔ကို ခြင့္လြတ္ပါလို႔ ကၽြန္ေတာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ေျပာဖူးသည္.. အျဖစ္မွန္ကို ရွင္းျပဖို႔ အခါေပါင္းမ်ားစြာ ၾကိဳးစားခဲ့ဖူးသည္.. အရာမထင္... သူွဆီက ခြင့္လြတ္ပါတယ္လို႔ ေျပာတဲ့ စကားသံေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိသည္.. အိပ္မက္ေတြထဲမွာေတာင္ ၾကားေယာင္ေနမိသည္... တကယ္ေတာ့ အျပစ္ရွိခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သူဆီက ခြင့္လြတ္ျခင္းနဲ႔ မထိုက္တန္ပါဘူး ဆိုရင္ေတာင္.. ကၽြန္ေတာ့္ အမွားေတြ အတြက္ ေပးဆပ္ခြင့္ေတာ့.. ေမွ်ာ္လင့္ေနမိသည္.. သူဆီက ကၽြန္ေတာ္ တကယ္လုိခ်င္ေသာ ခြင့္လြတ္မႈ မရသည့္တိုင္ သူလိုသမွ် သူအနားမွာ ေပးဆပ္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ကို သူလက္ထဲမွာ သာကုန္ဆံုးခ်င္သည္...

ခြင့္လြတ္ပါခ်စ္သူ... ကၽြန္ေတာ္ မွားခဲ့ပါတယ္.. တကယ္ေတာ့ သူကို ကၽြန္ေတာ္ အျခားတစ္ေယာက္အျဖစ္ မျမင္သင့္... သူကို သူလို႔သာ ျမင္သင့္သည္.. အစားထိုး ခ်စ္ခံရတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္.. သူဘယ္ေလာက္ရင္နာေနမလဲ.. ကၽြန္ေတာ္ သိတာ သိပ္ေနာက္က်ခဲ့ပါတယ္.. အခုေတာ့ သူမုန္းသြားခဲ့ျပီ... ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႕ ပထမဆံုး မျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ ေနာက္ဆံုး ခ်စ္သူျဖစ္ပါရေစလို႔ ေတာင္းဆိုခဲ့သူ... သ႔ူကို ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးထားခဲ့ပါသည္... ျမတ္ႏိုးခဲ့ပါသည္... ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႔ ရွင္သန္ရာအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးထားခဲ့ပါသည္.. သို႔ေသာ္ သိပ္ေနာက္က်ခဲ့ေနျပီ.. သူအေ၀းထြက္သြား မွ သူတန္ဖိုးနားလည္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ညံ့လြန္း သည္... ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႔ ေနာက္ဆံုး ခ်စ္သူျဖစ္ရပါေစမယ္လို႔ ကတိေပးလိုက္ပါသည္... ထိုကတိ တည္ခြင့္ျပဳပါ.. သူ႔နေဘး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ရွင္သန္ခြင့္ျပဳပါ....

အခုအခ်ိန္မွာ သူသာ ကၽြန္ေတာ့္ အျဖစ္ကုိ ျမင္ျပီး သနားမ်က္ရည္ တေပါက္ေလာက္က်ခဲ့ရင္ မိုးေရေတြေၾကာင့္ ေအးခဲေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားေႏြးေထြးေစမွာေတာ့ အမွန္... တကယ္ေတာ့ မိုးရြာထဲသူ႔မ်က္ရည္ကို ရွာဖို႔ဆိုတာ မျဖစ္ႏုိင္.. ထိုအတူ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားက ခြင့္လြတ္ပါတယ္လို႔ ေျပာဖိ႔ု ပိုေတာင္ခက္ခဲေနမည္လား .. ဒါဆို သူ႔ႏွလံုးသားထဲက ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ အခ်စ္လက္က်န္ကိုရွာဖို႔ ဆိုတာကေတာ့ အခက္ခဲဆံုးျဖစ္မည္ထင္သည္...

မိုးကလဲ ပိုေတာင္သဲလာသလိုပါပဲ.. ေစာင့္စားသူကို ပင္ပန္းေအာင္လုပ္ခ်င္တာလားမသိ... ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မေစာင့္ႏိုင္ေတာ့ သုူ႔ကို ေတြ႔ခ်င္လာသည္... စိတ္မထိန္းႏိုင္တဲ့အဆံုး.. ကၽြန္ေတာ္ သူအိမ္ကေလးဆီသို႔ လမ္းျဖတ္ကူးလုိက္သည္.. “တီ.... တီ .... တီ... ” ဟြန္းသံနဲ႔အတူ ဘရိတ္အုပ္ဖို႔ၾကိဳးစားေနေသာကားတစင္း “ကၽြီ...”. ကမာၻၾကီးရဲ႔ အျပင္ဘက္ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြားသလို တကိုယ္လံု နားက်င္ေစတဲ့ ရိုက္ခတ္မႈတစ္ခု.. ၾကယ္လဲျမင္သည္.. လလဲျမင္သည္.. ကမာၻ ၾကီးနဲ႔လဲ အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားသည္..

ကၽြန္ေတာ္ နားေတြအူေနတာလား.. လူေတြစကားေျပာသံကုိ သဲသဲကြဲကြဲမၾကား... ေသခ်ာတာက ကၽြန္ေတာ့္အနား လူေတြ မ်ားေနသည္ကအမွန္.. ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ႏွာေပၚ ခပ္ေႏြးေႏြး အရည္ေတြ က်ဆင္းလာသည္.. ေသြးေတြပဲလား... ကၽြန္ေတာ္ အားယူျပီး မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္လိုက္သည္... ျမင္သမွ်ကေတာ့ အနီေရာင္ မသဲကြဲေပမယ့္.. ေသခ်ာသေလာက္ရွိတာက .... ကၽြန္ေတာ္ လွဲေလွာင္းေနတာ ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္သူလက္ထဲမွာ... ကၽြန္ေတာ့္ ပါးေပၚကို သူမ်က္ရည္စက္ေတြက တစက္ျပီးတစက္.. ... သူငိုေနသည္.. သူမ်က္ရည္စေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မိုးေရထဲရွာေတြပါျပီ... သူ ႏႈတ္ခမ္းက ကၽြန္ေတာ္ကို စကားေတြေျပာေနသည္.. ကၽြန္ေတာ္ မၾကားႏိုင္.. သူ... ခြင့္လြတ္သည္ လို႔ေျပာေနတာမ်ားလား... ေမးဖို႔ၾကိဳးစားၾကည့္သည္.. ကၽြန္ေတာ္ အသံေတြ မထြက္.. မိုးေရထဲမွာ မ်က္ရည္စေတာင္ ရွာေတြ႔ႏိုင္ရင္ .. သူေျပာေနတာ ခြင့္လြတ္တယ္ဆိုတာ ျဖစ္ရမည္.. ဒါဆိုသူ႔ရင္ထဲဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ အခ်စ္ေတြ က်န္ေသးတယ္ဆိုတာပါပဲ.... ဒါဆို ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါျပီ

ကၽြန္ေတာ္ေပးခဲ့တဲ့ကတိ တည္သြားသလို ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵျပည့္၀သြားပါျပီ... သူ ဟာကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႔ ေနာက္ဆံုးခ်စ္သူျဖစ္သလို... သူ႔လက္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ကို ကုန္ဆံုးခြင့္ ရပါျပီ....

No comments:

Post a Comment