အိပ္မက္လွလွ မက္ပါရေစ....



ႏွင္းဆီ ရန႔ံေတြ သင္းပ်ံ ႔ေနတဲ့ ႏွင္းဆီေတြ ၀န္းရံထားတဲ့ ျမက္ခင္းျပင္ေပၚမွာ တစ္ေယာက္တည္း အထးီက်န္စြာ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္ေနခဲ့တယ္.. လက္ထဲမွာေတာ့ ဒီႏွင္းဆီျခံထဲက အလွဆံုးဆိုတဲ့ အပြင့္ေလး တစ္ပြင့္ကို ယုယစြာကိုင္ျပီး ... ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ေမွ်ာ္ေနတတ္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ဒီလိုေမွ်ာ္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာျပီလဲဆိုတာေတာ့ သိပ္မမွတ္မိေတာ့ဘူး... ကၽြန္ေတာ္ ေန႔စဥ္နင္းေနၾက.. ကၽြန္ေတာ္ ေန႔စဥ္ရပ္ေနၾက... ဒီေနရာေလးက ေသြ႔ေျခာက္ေနတဲ့ ျမက္ပင္ေလးေတြပဲသိမယ္ ထင္တာပါပဲ.... ကၽြန္ေတာ္ ႏွင္းဆီပြင့္ေလးကို ယုယစြာနမ္းရႈိက္လိုက္တယ္... ဒီရန႔ံေလးက ကၽြန္ေတာ္ ကို အလွပဆံုး အတိတ္ကို ေခၚေဆာင္သြားခဲ့တယ္....

အဲ့ဒီ ေန႔ေပါ့.... ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိပါတယ္.... ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူနဲ႔ ခ်စ္သူစျဖစ္တဲ့ေန႔.. ဒီေနရာမွာ.. ဒီ ႏွင္းဆီျခံၾကီးရဲ ႔ အလယ္မွာေပါ့... ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ့သူ႔ကို အဲ့ဒီေန႔က အလွဆံုးဆိုတဲ့ ႏွင္းဆီေလးကို ခူးေပးခဲ့ဖူးတယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူက ပိုလွေနပါတယ္ ... ႏွင္းဆီေလးကို ညင္သာစြာ နမ္းရႈိက္ခဲ့ဖူးတယ္... ဒါေပမယ့္ သူပါးျပင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ျမတ္ႏိုးစြား နမ္းရႈိက္လိုက္ေတာ့ ... သူ႔ပါးျပင္ေလးက ပိုေမႊးခဲ့ပါတယ္... သိပ္လွခဲ့ပါတယ္... ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ေတြးေတြး အလွဆံုးပံုျပင္ေလးပါပဲ...

ရက္ေတြ ၾကာလာေတာ့ သူလဲေျပာင္းလာတယ္... သူမ်က္၀န္းေလးေတြ အေရာင္ေတြမဲ့လာတယ္.. ဘာေၾကာင့္လဲ လို႔ေမးေတာ့... အိပ္မက္ဆိုးေတြေၾကာင့္တဲ့... သူ ညည သန္းေခါင္ေက်ာ္ရင္ အိ္ပ္မရေအာင္ ၀င္လာတတ္တဲ့ အိပ္မက္ဆိုးေတြ ေၾကာင့္ လို႔ေျပာတယ္... ငယ္စဥ္ကတည္းက သူမိဘေတြရဲ ႔ ဂရုစိုက္မႈကို မရလိုက္ေတာ့ သူကိုထားသြားျပီလုိ႔ အျမဲ အိပ္မက္မက္တတ္တယ္... သူအိပ္မက္ထဲ ဟုိေျပးဒီေျပး ဘယ္သြားလို႔ ဘယ္လာရမွန္းမသိတဲ့အခါ ေၾကာက္လွန္႔ျပီး သူႏုိးလာစျမဲေပါ့... ငယ္စဥ္က သိပ္မမက္ျဖစ္ေပမယ့္.. အခု ခဏခဏ မက္လာတယ္တဲ့... ကၽြန္ေတာ္ သူအိပ္မက္လွလွမက္ဖို႔ အမ်ိဳးမ်ိဳးၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္.. ဆရာ၀န္ေတြနဲ႔လဲ တိုင္ပင္ၾကည့္ပါတယ္... သိပ္ေတာ့မထူးျခားခဲ့ပါဘူး... သူရုပ္က တျဖည္းျဖည္းေျပာင္းလာသလို သူ႔စိတ္လဲ တျဖည္းျဖည္းေျပာင္းလာတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ အေပၚထားတဲ့ သူအခ်စ္ေတြေျပာင္းသြားမွာကိုလဲ ေၾကာက္လာတယ္ ... သူ႔ကိုလဲ သနားတယ္... အရင္ကထက္ေတာင္ ပုိျပီး ႀကင္နာမိပါတယ္...

တေန႔ေတာ့ ဒီႏွင္းဆီေတြ ၀န္းရံထားတဲ့ ဒီျမက္ခင္းျပင္ေလးေပၚ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ေရာက္လာခဲ့တယ္... ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဒီေန႔က အလွဆံုးဆိုတဲ့ ႏွင္းဆီေလးကို ခူးေပးခဲ့တယ္... ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္စိတ္ကူးရလာေတာ့ ေျပာလိုက္တယ္... သူကို ဒီေနရာကေစာင့္ေနမယ္ လို႔... ရုတ္တရက္ ဆိုေတာ့ သူ နဲနဲေတာ့ ေၾကာင္သြားတယ္... ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေျပာလိုက္တယ္... ဒီေနရာက ေစာင့္ေနမယ္.. ဒီလို အလွဆံုးႏွင္းဆီေလးကို ကို္င္ျပီး ေစာင့္ေနမယ္ လို႔ ေျပာေတာ့ .. သူက ဘယ္သူကိုလဲလို႔ ျပံဳျပီးျပန္ေမးတယ္... ကၽြန္ေတာ္ သူ႔အေမးကိုမေျဖပဲ ကၽြန္ေတာ့္စကားကို ဆက္လိုက္တယ္.... ဒီေနရာက ေစာင့္ေနမယ္.. ဒါမွ အိပ္မက္ထဲ ဘယ္သြားလို႔ ဘယ္လာရ မွန္းမသိေတာ့ ရင္ ဒီျမက္ခင္းျပင္ၾကီဆီကိုလာခဲ့.. ကၽြန္ေတာ္ ကိုေတြ႔လိမ့္မယ္ .. ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေနမယ္လို႔ ... ေျပာလိုက္ေတာ့ ... သူေက်နပ္သြားတယ္.. တကယ္လား လို႔.. သူကေမးေတာ့ တကယ္ပါလို႔... ကၽြန္ေတာ္ ကတိေပးလိုက္တယ္...

ရက္နည္းနည္းၾကာေတာ့ သူ ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္.. သူမ်က္လံုးေတြ လင္းလက္လာသလို ... သူ႔အျပံဳးေတြ လွပလာတယ္.. သူ႔စိတ္ေတြ ရြင္လန္းလာတယ္... သူ အိပ္မက္လွလွေတြ မက္တတ္ျပီတဲ့.. ညတိုင္း အိပ္မက္ထဲသူမိဘေတြ ထားသြားရင္ သူ က ဒီကြင္းျပင္ၾကီးကို လာျပီ ကၽြန္ေတာ္ကို ရွာတယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတ႔ြတယ္... ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူေပ်ာ္ၾကတယ္တဲ့..... မနက္တိုင္း သူအျပံဳးတစ္ခုနဲ႔ ႏိုးထရတယ္တဲ့... ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ကို သူပိုခ်စ္လာသလို တသက္လံုး ကၽြန္ေတာ့္ နေဘး အေဖာ္ျပဳေပးမယ္တဲ့ေလ... တကယ္လား လို႔.. ကၽြန္ေတာ္ကေမးေတာ့ တကယ္ပါလို႔... သူကတိေပးခဲ့တယ္... ကၽြန္ေတာ္လဲ အေပ်ာ္လြန္ျပီး အိပ္မက္ျဖစ္ေနမွာစုိးလို႔ ႏွင္းဆီဆူးကိုေတာင္ လိုလိုခ်င္ခ်င္ ကိုင္လိုက္တယ္ေလ... ကၽြန္ေတာ့္ ေသြးေတြ သက္ေသျပတာ ကေတာ့ “အလွဆံုးဆိုတဲ႔ အိပ္မက္ေတြထက္ လွပတဲ့ တကယ့္ေန႔ရက္ပါပဲ” တဲ့ ....
ဒါေပမယ့္ အေျပာင္းအလဲမ်ားတဲ့ သူ ... ေျပာင္းလဲသြားျပန္တယ္... ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ႕ သ႔ူအေပၚ ယံုၾကည္မႈ ခြင့္လြတ္မႈ နားလည္မႈ ေတြကို သူ ... ဂရုမစိုက္မႈလို႔ နာမည္ဆိုးတပ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္အေ၀း သူထြက္ေျပးသြားခဲ့တယ္...

ကၽြန္ေတာ္ အခု အိပ္မက္ဆိုးေတြ မက္တတ္လာပါျပီ.. အိပ္မက္ထဲမွာ သူထားသြားတယ္... ဟုိေျပးဒီေျပး ဘယ္သြားလို႔ ဘယ္လာရမွန္းမသိတဲ့အခါ ေၾကာက္လွန္႔ျပီး ကၽြန္ေတာ္ ေဇာေခၽြးတလံုးလံုးနဲ႔ သန္းေခါင္ယံ ဆို သူနာမည္ တမ္းတျပီး ႏိုးထလာျမဲေပါ့.. ႏိုးထလာတိုင္းလဲ.. သူ အိပ္မက္လွလွမက္ပါေစလို႔ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲဆုေတာင္းတတ္တယ္... မနက္တိုင္းလဲ ဒီႏွင္းဆီေတြ ၀န္းရံထားတဲ့ ဒီျမက္ခင္းျပင္ေလးေပၚ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္လာတတ္တယ္.. အျမဲတိုင္း သူ႔ကုိ ေစာင့္ေနတတ္တယ္...

တေန႔ေန႔ သူ ဘယ္သြားလို႔ ဘယ္လာရမွန္းမသိခဲ့ရင္...

သူ႔အိပ္မက္ဆိုးေတြ မက္ခဲ့ရင္...

သူ ကၽြန္ေတာ္ကို ေပးခဲ့တဲ့ သူ႔ကတိအတိုင္းတည္ခဲ့ရင္...

ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ကို သူနားလည္ႏိုင္ခဲ့ရင္ ....

သူ ကၽြန္ေတာ္ဆီ ျပန္လာမယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတယ္... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကတိ အတိုင္း ေစာင့္ေနတတ္တယ္... လက္ထဲမွာေတာ့ ဒီႏွင္းဆီျခံထဲက အလွဆံုးဆိုတဲ့ ႏွင္းဆီပြင့္ေလး တစ္ပြင့္ကို ယုယစြာ ကိုင္လို႔ေပါ့... ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုေမွ်ာ္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာျပီလဲ ဆိုတာေတာ့ သိပ္မမွတ္မိေတာ့ဘူး... ကၽြန္ေတာ္ ေန႔စဥ္နင္းေနၾက.. ကၽြန္ေတာ္ ေန႔စဥ္ရပ္ေနၾက... ဒီေနရာေလးက ေသြ႔ေျခာက္ေနတဲ့ ျမက္ပင္ေလးေတြပဲသိမယ္ ထင္တာပါပဲ....

No comments:

Post a Comment