သူမ ၏ ဒိုင္ယာရီ



ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းထဲကို အေျပး၀င္လာမိသည္.. ခ်ိန္းထားတာ ေနာက္က်ေတာ့မည္. သူစိတ္ဆိုးသြားလို႔ မျဖစ္ သူ ကၽြန္ေတာ္ကို စိတ္မဆိုး တတ္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို စိတ္ကသိကေအာက္ကေလးေတာင္ မျဖစ္ေစခ်င္ သူကို ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ေစခ်င္သည္.. သူအနားကၽြန္ေတာ္ ေနခ်င္သည္. သုိ႔ေသာ္ .. ကၽြန္ေတာ္ သူနေဘး ေနရာေလးႏွင့္ မထိုက္တန္.. ကၽြန္ေတာ္ က မနက္၀ယ္ ညရိုး စိတ္ထားမ်ိဳးရွိတဲ့ အရာရာကို အရိုးလြယ္တဲ့ေကာင္ သူကေတာ့ တစ္သက္မွာ တစ္ေယာက္ ဆိုေလာက္ေအာင္.. အခ်စ္ကို တန္ဖိုးထားတဲ့သူ . ထားခဲ့သူကိုေတာင္ အျပစ္မျမင္ ဆက္ခ်စ္မယ့္သူ.. သူ႔အခ်စ္ကို သူတန္ဖိုးထားသလို ကၽြန္ေတာ္လဲ တန္ဖိုးထားသည္. ထုိ႔ေၾကာင့္ မတည္ျငိမ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ကို ေဘးဖယ္.. သူ႔ေဘးနား သူငယ္ခ်င္း ဘ၀နဲ႔ပဲေနခ်င္ေတာ့သည္

ထင္တဲ့အတိုင္း ေနာက္က်ခဲ့ပါသည္.သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ထင္သလို သူငယ္ခ်င္းမ်ားမရွိ.. သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္တည္းသာျဖစ္ေနသည္ ကၽြန္ေတာ္ အသင့္ပါလာတဲ့ သူ႔အတြက္လက္ေဆာင္ ကၽြန္ေတာ္ေပးလိုက္သည္.. သူ႔ အတြက္ ၁၈ ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပါ့. သူ ဖြင့္ၾကည့္သည္ သူလိုခ်င္ေသာ အရုပ္ကေလးပါ သူၾကည္ႏူးသြားသည္.. သူသိပ္ေပ်ာ္သြားသည္.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္းေလွ်ာက္သြားၾကသည္ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ၾကသည္.. မုန္႔၀ယ္စားၾကသည္. ထိုေန႔ သည္ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀အတြက္ တသက္တာ ေမ႔မရမယ့္ ေန႔ရက္ေလးပါပဲ.

ႏွစ္ေတြ တစ္ႏွစ္ျပီးတစ္ႏွစ္ေျပာင္းေပမယ့္ .. သူေဘးနား ကၽြႏ္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ မေျပာင္းမလဲ ရွိေနခဲ့သည္. ဆိုးတိုင္ပင္ ေကာင္းတိုင္ပင္ .. သူေဘးနား အပူအပင္ ေတြ အတူတူ ေ၀မွ်ရင္း .. ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနခဲ့ဖူးသည္ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔အနား ေနရင္း ခ်စ္တယ္လို႔ ဖြင့္ေျပာမိမွာေတာ့ စိုးသည္ ျဖဴစင္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအခ်စ္ကို ေစာ္ကားသည္ဟု သူထင္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို မုန္းသြားမွာ ေၾကာက္သလို ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ကို သူအခ်စ္တစ္ခုႏွင့္ ျပန္လည္တံုျပန္မွာကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္သည္ကၽြန္ေတာ္ ဟာ ရိုးတတ္လြနး္သည္ မဟုတ္ပါလား.. သူ၏မေျပာင္းလဲတဲ႔ အခ်စ္တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ့္ လက္ထဲ တန္ဖိုးမထားသလုိ ျဖစ္မွာ ေၾကာက္ေနမိသည္

ေနာက္ သူ႔ကို ဘယ္သူလက္ထဲမွ အပါမခံႏိုင္.. ကိုယ္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ မရွိသည့္တိုင္.. သူ ကို ဘယ္သူလက္ထဲမွ ကၽြႏ္ေတာ္စိတ္ခ် လက္ခ် မထားႏိုင္.. ကၽြန္ေတာ္ ေလာဘၾကီးလာသည္ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္လာသည္ သုိ႔ေသာ္ .. ကၽြန္ေတာ္၏ မေရမရာ ေ၀း၀ါးေနတဲ႔ အေတြးေတြထဲ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀ခဲြ မရျဖစ္ခဲ့သည္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့လွ်င္လဲ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အခုလို တန္ဖိုးမထားေတာ့မွာ ေတြးေၾကာက္လာသည္ တကယ္ေတာ့ ေက်ာင္းအတူတူ တက္ခ့ဲၾကတဲ့ နွစ္ေတြမွာ .. သူ႔ကို ဘယ္သူေတြ ၀င္ယူမလဲ.. ဘယ္သူေတြ ကၽြန္ေတာ့ ဘ၀ထဲကေန သူ႔ကို ဆြဲထုတ္သြားမလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးေၾကာက္ခဲ့ရသည္ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ ဒီႏွစ္ေတြအတြင္း သူနေဘး ေကာက္ရိုးပံု ေစာင့္ခဲ့သလို ျဖစ္ခဲ့ရသည္ ……

ႏွစ္ေတြ ၾကာေတာ့ ေက်ာင္းနဲ႔လဲ ခြဲရျပန္ျပီ.. ကၽြန္ေတာ္ အခု အခ်ိန္အထိ သူ႔သူငယ္ခ်င္း အျဖစ္ဆက္ရွိေနေသးသည္ ဘြဲ႔ယူတဲ႔ေနက ဖြင့္ေျပာဖို႔ ၾကဳိးစားခဲ့သည္ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္ႏွစ္ အလလ က ၀တ္ခ်င္ခဲ့ေသာ ဘြဲ႔၀တ္စံုကို ရင္ခုန္ျခင္းမဲ့ ၀တ္လိုက္ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္သည္. ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္ႏွစ္ အလလ လိုခ်င္ခဲ့ေသာ သူ႔အခ်စ္လဲ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲေရာက္လာရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခုန္ျခင္း မဲ႔မည္သာ ရုိးမည္သာ ျဖစ္ေတာ့သည္ ဒါေၾကာင့္ ေနာင္ေတြ႔ဖို႔ ခက္မွန္းသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အျပံဳးမပ်က္လမ္းခြဲခဲ႔သည္ သူက သူ႔အခ်စ္ကိုတန္ဖိုးထားသည္ ကၽြန္ေတာ္လဲ သူ႔အခ်စ္ကိုတန္ဖိုးထားခဲ့ပါသည္

**********

ထံုးစံအတိုင္းကၽြန္ေတာ္ ေနာက္က်ျပန္ျပီ……. ကၽြန္ေတာ္ ဆရာကန္ေတာ့ပြဲ ကို ေစာေရာက္ခ်င္သည္… မေတြ႔တာၾကာျပီျဖစ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုေတြ႔ခ်င္သည္.. အထူးသျဖင့္ သူ႔ကိုေတြ႔ခ်င္သည္.. ႏွစ္ေတြ ၾကာေတာ့ ဘယ္လုိေျပာင္းလဲသြားမလဲသိခ်င္သည္… သူန႔ဲ ကၽြန္ေတာ္က တစ္နယ္စီေ၀းေန ခဲ့ၾကသည္… ေတြ႔ခ်င္ရင္ သြားခြင့္ရွိေပမယ့္.. ေတြ႔လွ်င္ မေနႏိုင္.. ခ်စ္တယ္လုိ႔ေျပာမိမွာလဲ .. စိုးေနမိသည္… ဒါေၾကာင့္ သူ႔အေ၀း ကၽြန္ေတာ္ ေနျပီး.. သူ႔အေၾကာင္းေတြ ကၽြန္ေတာ္ နားစြင့္ေနခဲ့သည္…. တစ္ကုိယ္ထဲ အပ်ိဳၾကီး ဘ၀ နဲ႔ ေန ေနတဲ႔ သူနေဘးမွာ ကြန္ေတာ္ ဘ၀ကို တည္ေဆာက္ခ်င္သည္…. မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ၁၀ ၾကိမ္ေတာင္ မျပည့္တျပည့္ေတြ႔ခြင့္သာရခဲ႔ေသာ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ကာလကိုေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ နွေျမာမိသည္….

အခုေတာ့ သူ႔ကုိေတြ႔ခြင့္ရပါျပီ.. ရင္က်က္တဲ့အလွနဲ႔ သူတစ္မ်ဳိးလွေနသည္…. မေတြ႔တာၾကာ ခဲ့ျပီမို႔ ေျပာစရာ စကားက သိပ္မ်ားေနသည္.. သူနဲ႔ မေတြ႔ျဖစ္တဲ့ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ အခက္အခဲေတြ သူ႔အေရွ႔မွာ မျငီးညူခ်င္.. သူ႔ကို အပူေတြ မကူးစက္ေစခ်င္ …. ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ သတိရေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္သည္.. သုိ႔ေသာ္ သင့္ေတာ္ပါမည္လား… သူအေၾကာင္းေတြလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေမးေနမိသည္… သူအဆင္ေျပရဲ႔လား… ေမခြန္းေတြ သိပ္မ်ားသြားေတာ့ .. သူစိတ္ပ်က္သြားမလား… သူ႔အေရွ႔ေရာက္ေတာ့.. ကၽြန္ေတာ္ အသက္နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ တည္ျငိမ္မႈေတြ ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္သည္.. ကၽြန္ေတာ္ ရင္ေတြ ခုန္ေနသည္…

မတည္ျငိမ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲ တည္တည္ျငိမ္္ျငိမ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု ခ်မိသည္… ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ဆီက လက္ထပ္ခြင့္ ေတာင္းမည္….. ကၽြန္ေတာ္ အရင္လုိ အရိုးျမန္အံုးမွာလား… မထင္မိေတာ့ပါ… ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေမ႔မရ..သတိရခဲ့တဲ့သူ႔ကို ..ကၽြန္ေတာ္ တစ္ရက္မွ မရိုးဘူးခဲ့ပါ… ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္.. ကၽြန္ေတာ္ ဖြင့္ေျပာေတာ့မည္…. ခ်စ္တယ္လုိ႔ ဖြင့္ေျပာလိုက္မည္.. အသက္အရြယ္အရ သင့္ေတာ္ပါ့မလားလို႔ .. မေတြးခ်င္ေတာ့… ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ.. သိမ္းထားခဲ့တဲ့ ဒီအခ်စ္တစ္ခုကို သူအသိအမွတ္ ျပဳေစခ်င္သည္…. သူလက္ခံလွ်င္ လက္ထပ္မည္… ငယ္ေတာ့သည္မဟုတ္ေတာ့ေသာ က်န္ရွိတဲ့ သက္တမး္မွာ ဘ၀ကို သူန႔ဲသာတည္ေဆာက္လုိေတာ့သည္… ညတိုင္းကို ၾကယ္ပြင့္ေပါင္းမ်ားစြာ ေရတြက္ရင္း သူနဲ႔သာ အတူတူ ကုန္ဆံုးခ်င္သည္… ေန႔သစ္တိုင္းကို အျပံဳးကိုယ္စီနဲ႔ အတူတူ ႏိုးထခ်င္သည္…

ကၽြန္ေတာ့္အေတြးထဲ အိမ္မက္ ကမာၻတစ္ခု နဲ႔ ၾကည္ႏူးခဲ႔ေပမယ့္… ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲ ေရာက္လာေသာ ရုပ္ထုေလး တစ္ခုေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ အေတြးေတြ ေျပာင္းလဲသြားျပန္ျပီ. ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ယခု ေပးလိုက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္စဥ္ကတည္းက လုိခ်င္ခဲ့ေသာ . ဒီေန႔မနက္ကေတာင္ ေတာင့္တမိခဲ့ေသာ အရာ.. အခု လက္ထဲ ေရာက္လာျပီ.. ကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရွိေနျပီ.. ေနာက္ထပ္ေတာင့္တစရာ ေမ်ာ္လင့္စရာ မလိုေတာ့.. သို႔ေသာ္ ထို အရာကို ကၽြန္ေတာ္ ျမတ္ႏိုးမႈမရွိေတာ့.. လုိခ်င္မႈမရွိေတာ့ အခုကၽြန္ေတာ္ သိလုိက္ျပီ… ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ရခဲ့လွ်င္လဲ ရိုးသြားမည္သာ… သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ မရိုးသြားခ်င္.. ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀နဲ႔ထပ္တူ တန္ဖိုးထားသည္… သူက အခ်စ္ကို တန္ဖိုးထားသည္… ကၽြန္ေတာ္ ရိုးသြားလ်ွင္ သူခံစားရမည္… ဒီအသက္အရြယ္ မွ သူ႔ကုိ စိတ္ဆင္းရဲမႈ မေပးခ်င္ေတာ့.. ကၽြန္ေတာ္ လက္ေလွ်ာ့လိုက္ျပီ… ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္စြာ ေနာက္ဆုတ္ခဲ့သည္… ရင္ထဲ က ေတာင့္တမႈတစ္ခုကို မ်ိဳသိပ္ထားလိုက္ျပီ...

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္တာထက္ … သူေပ်ာ္ရြင္တာကို ပိုလိုလားခဲ့သည္… သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ နေဘးထား စိတ္ဆင္းရဲမႈေတြ ေပးမယ့္အစား … ကၽြန္ေတာ္ အေ၀းမွာ အပူအပင္ကင္းစြာ သူေပ်ာ္ေနတာပဲ ၾကားခ်င္သည္.. ျမင္ခ်င္သည္.. ကၽြန္ေတာ့္ ၀မ္းသာမႈထက္ … သူ႔ေပ်ာ္ရြင္မႈက အေရးၾကီးသည္…. ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာခိုင္းခဲ့ျပန္သည္.. ေနာက္တၾကိမ္ ေ၀းၾကရေပအံုးမည္… ဘယ္အခ်ိန္ ျပန္ေတြ႔ႏိုင္မလဲ မေသခ်ာေတာ့ ေပမယ့္.. အေသအခ်ာ တစ္ခုေတာ့ သိေနသည္.. ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ခ်စ္သည္……

**********

ေနာက္က်တတ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ကို ကံၾကမၼာက ဘယ္ေတာ့မွ ေစာခြင့္မေပးေတာ့ျပီလား… ဒီခရီး အေ၀းကို ကၽြန္ေတာ္ ေစာစီးစြာထြက္လာခဲ့သည္.. သုိ႔ေသာ္.. အေၾကာင္းေၾကာင္း ေၾကာင့္လို႔ ေျပာရေအာင္ ျပသနာေပါင္းစံုခဲ့သည္… ေနာက္ဆံုးေတာ့လဲ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္က်ခဲ့ျပန္သည္… သူ႔ကို ျမင္ေတာ့ မ်က္ရည္ေတြ ေျဖမဆည္ႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ငိုမိသည္… ဒီအသက္အရြယ္ၾကီးက်မွ ကၽြန္ေတာ္ ကေလးတစ္ေယာက္လို ၀မ္းနည္းစြာငိုေနရသည္…. သူ အရင္လုိ လွေနဆဲပါ… အခုအခ်ိန္အထိ သူက်က္သေရအေပါင္းနဲ႔ ျပည့္စံုဆဲပါ… သို႔ေသာ္ သူကို ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ထပ္မေတြ႔ႏိုင္ေတာ့… ဘယ္ေတာ့မွ ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာခြင့္မရွိေတာ့… သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေတာ့မွ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္မရွိေတာ့… သူဒီကမာၻၾကီးကေန စြန္႔ခြာသြားခဲ့ျပီ…. အျပံဳးမပ်က္ မ်က္ႏွာေလးႏွင့္ လွဲေလ်ာင္းေနေသာ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ၾကည့္ျပီး.. ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာခိုင္းလိုက္သည္…

သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းခဲ့ရဖူးသည္… ဒီတစ္ၾကိမ္ေတာ့ ျပန္မဆံုႏိုင္ေတာ့…. အခုဆို သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႔မွ ေမ႔မရေအာင္ ခ်စ္ခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၅ ေက်ာ္ျပီ… ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႔မွ ေမ႔မရသလို… သူ႔ကို ျမင္လုိက္တိုင္းအရင္ထက္ပို ခ်စ္ျမဲ… သူအနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေနခ်င္ျမဲ.. ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ကို သူနဲ႔ တည္ေဆာက္ခ်င္ျမဲ…

အခု ကၽြန္ေတာ္ လက္ထဲ စာအုပ္တစ္အုပ္ သူခ်န္သြားခဲ့သည္.. ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သတ္ေသာ.. သူ၏ အမွတ္တရေပါ့… အျဖဴေရာင္ အဖံုးေလနဲ႔ စာအုပ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ယုယစြာကိုင္ေနမိသည္… ဒါကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သူခ်န္ခဲ့ေသာ အရာ… သူရဲ႔ အေငြ႔အသက္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိမည္… ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကေလးကို ၾကည့္ရင္း သူ႔ကို ပိုသတိရလာမိသည္… ဘာေတြ ေရးထားမလဲ….

ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကေလးကို ဟိုနဲနဲ ဒီနဲနဲ လွန္ၾကည့္လိုက္သည္… ေန႔ရက္တိုင္းမေရးထားေပမယ့္ .. ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ သူ႔အတြက္ အမွတ္ရမယ့္ ေန႔ရက္တိုင္း ကို သူ တစ္ရက္မက်န္ေရးထားခဲ့သည္… ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကေလးကို စဖတ္မိလိုက္သည္.. ေအာ္… သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စေတြ႔တဲ့ရက္ကေလး အေၾကာင္းပါလား… ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ ရစ္၀ိုငး္ေနလုိ႔.. သူလက္ေရးေလးေတြေတာင္ တြန္႔သလို ျဖစ္ေနတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ သုတ္ျပီး ဆက္ ဖတ္မိသည္… သူ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းေျပးခဲ့တာလဲပါသည္.. ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ ခရီးသြားခဲ့တာလဲ ပါသည္.. သူ ရဲ႔ ေမြးေန႔ပြဲေလးလဲပါသည္… ကၽြန္ေတာ္ ေပးခဲ့တဲ့အရုပ္ကေလးအေၾကာင္းလဲပါသည္… ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ရင္း ႏွေျမာလာမိသည္.. ဒီစာအုပ္အကုန္ ဖတ္ျပီးလွ်င္ … ကၽြန္ေတာ္ရိုးသြားမွာေၾကာက္သည္…. ကၽြန္ေတာ္ မရိုးခ်င္ … ဒီစာအုပ္ကေလးက သူခ်န္ခဲ့တဲ့ တစ္ခုတည္းေသာ အမွတ္တရမလား… သူ႔ကိုယ္ပြားတစ္ခုလို ကၽြန္ေတာ္ျမတ္ႏိုးခ်င္သည္.. ကၽြန္ေတာ္ မရိုးခ်င္… ေန႔ရက္တိုင္း မျငီးမေငြ႔ ဖတ္ခ်င္သည္.. ထိုေၾကာင့္ တစ္ေန႔ တည္းအကုန္ဖတ္လို႔ မျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ပိတ္ဖို႔ ၾကိဳစားခဲ့သည္..

သို႔ေသာ္.. ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုက္ေသာ စာတစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကို မပိတ္မိေတာ့ မ်က္ရည္ေတြ ျဖည္မဆည္ႏိုင္ေအာင္ က်လာခဲ့သည္.. ကၽြန္ေတာ္ သည္းထန္စြာ ေအာ္ငို လိုက္မိသည္… သူကၽြန္ေတာ့္ ကို ခ်စ္သည္တဲ႔…. ကၽြန္ေတာ္ တစ္အုပ္လံုးကို အကုန္ဖတ္မိလိုက္သည္.. ဟုတ္သည္.. သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္သည္.. သူကၽြန္ေတာ့္ကို ေစာင့္စားေနခဲ့သည္… ဒီႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ သူလဲကၽြန္ေတာ့္ကို ေမ်ာ္ေနခဲ့သည္… ေနႏိုင္လြန္းတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူတစ္ခါမွ အျပစ္မျမင္.. တစ္ရက္မွ မေမ႔… ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကုိ ခ်စ္သလို… သူလဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္သည္… အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကို သူမေစာင့္ႏိုင္ေတာ့ သူကၽြန္ေတာ္ကို စြန္႔ခြာသြားခဲ့ျပီ… ျပန္ေနာက္ဆုတ္မရႏိုင္ေတာ႔တဲ႔ လမ္းကို သူသြားျပီ… ကၽြန္ေတာ္ က်န္ခဲ့ျပီ….

သို႔ေသာ္ သူသာ ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္ကို လက္ခံခဲ့လွ်င္ အခုလို သူျငိမ္းခ်မ္းစြာ ကမာၻၾကီးကို စြန္႔ခြာ နိင္ပါ့မလား.. ရုိးျမန္လြန္းတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာင့္ သူေန႔တိုငး္စိတ္ဆင္းရဲေနမည္လား…. ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ႔အခ်စ္ကို မပိုင္လိုက္ရေပမယ့္.. ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္သည္… ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ မွန္တယ္ဟုထင္သည္… သူ႔အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိခြင့္ရခဲ့သည္… သူ႔ အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးထားလိုက္ႏိုင္သည္….

 *********

အခုဆို ကၽြန္ေတာ့္ ေန၀င္ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့မည္ထင္သည္… က်န္းမာေရးကလဲ သိပ္မေကာင္းခ်င္ေတာ့ … ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကိဳးစား ပမ္းစား ရွာခဲ့ေသာ အရာေတြကို ကၽြႏ္ေတာ္ စြန္႔လြတ္ရေတာ့မည္… မည္သည့္အရာကမွ် ကၽြန္ေတာ့္အာရံုကို မဖမ္းစားႏိုင္ေတာ့.. တပ္မက္မႈမရွိေတာ့.. အရာအားလံုး ရုိးသြားခဲ့ျပီ… ကၽြန္ေတာ္ ေသတမ္းစာကို ကၽြန္ေတာ္ အတည္ျပဳဖုိ႔ဖတ္လိုက္မိသည္.. ေအာ္ အခုမွသတိထားမိလိုက္သည္… သကၠရာဇ္တစ္ခု… ကၽြန္ေတာ္ ေန႔တိုင္းျမင္ေနေပမယ့္ အခုမွ သတိထားမိတဲ့ သကၠရာဇ္တစ္ခု.. အခုဆို သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႔ခဲ့တာ…. ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ ေက်ာ္ျပီ… ဒါဆို သူကၽြန္ေတာ့္ ကို ေက်ာခိုင္းသြားခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ျပည့္ေတာ့မည္… ဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္ ဒီစာအုပ္ကေလး ပိုင္ဆိုင္္ခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေလာက္ေတာင္ရွိေတာ့မည္… ကၽြန္ေတာ္ အခုတိုင္မရိုးေသးပါလား…. စကားလံုးတိုင္း စကားလံုးတိုင္း.. စာေၾကာင္းတိုင္း စာေၾကာင္းတိုင္း..စာမ်က္ႏွာတိုင္း စာမ်က္ႏွာတိုင္း အားလံုးမွတ္မိေနေပမယ့္ .. မရုိးႏိုင္ေသးပါလား…. အသိတစ္ခ်က္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ရူးမတတ္ခံစားလိုက္ရသည္.. သူ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့လ်ွင္လဲ ဒီစာအုပ္ကေလးလို ကၽြန္ေတာ္ ရုိးမည္မထင္… သူ႔အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေန႔တုိင္း စကၠန္႔မျပတ္ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့လွ်င္ေတာင္ ရုိးမည္မထင္… အမွားၾကီးတစ္ခု က်ဴးလြန္မိသလို ခံစားလိုက္ရသည္.. ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ျခင္း နဲ႔ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးျခင္းကို မွန္ကန္စြာ မခြဲျခားႏိုင္ပဲ ရိုးမယ္လို႔ ထင္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အမွားၾကီးမွားခဲ့ျပီ…. သူကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သည္… သူလဲကၽြန္ေတာ္ကို ခ်စ္သည္.. သူ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးထားခဲ့သည္… သုိ႔ေသာ္ အရာအားလံုး ေနာက္က်သြားခဲ့ျပီ….

ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကေလးကို တုန္ရင္စြာ ကိုင္လိုက္သည္.. အခုဆို ျဖဴေဖြးေနတဲ႔ စာအုပ္ဖံုးကေလးေတာင္ ကၽြန္ေတာ့္ လက္ရာေတြေၾကာင့္ အရင္လို မျဖဴႏိုင္ေတာ့.. ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ကေလးကုိ ထပ္ခါထပ္ခါဖတ္ေနမိသည္…. အခု အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္ ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ .. ေနာက္ဆံုး စာမ်က္ႏွာေလးအထိ အျပံဳးမပ်က္ဖတ္ေနခ်င္သည္… စာအုပ္ကေလးကိုကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ရတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိသတိရျမဲ.. မ်က္ရည္ ရစ္၀ိုင္းရျမဲ… ငိုရျမဲျဖစ္သည္…

ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ခ်စ္သည္.. သူလဲ ကၽြန္ေတာ္ကိုခ်စ္ခဲ့သည္… သုိ႔ေသာ့္ ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္ကုိလဲ ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးမထားခဲ့ သူ႔အခ်စ္ကို လဲ ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးမထား ခဲ့.. ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္ေတြ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ မိုက္မဲေနခဲ့သည္…..

ရင္ဘက္ထဲက နာက်င္လာသည္…. စာအုပ္ကေလးေတာင္ ကၽြန္ေတာ့္ လက္ထဲက လြတ္က်သြားသည္… နာက်င္မႈေတြ မရပ္ႏိုင္ေတာ့ .. ကၽြန္ေတာ္ ေဆးပုလင္းေလးလဲ တုန္ရီေနတဲ့ကၽြန္ေတာ္လက္ေၾကာင့္.. ေမွာက္က်ကုန္ျပီ.. ကၽြန္ေတာ္ ဂရုမစိုက္ႏိုင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို လွမ္းလိုက္သည္… ျပန္က်ဲေနတဲ႔ ေဆးလံုးေလးေတြၾကားထဲက ကၽြန္ေတာ္မရိုးႏိုင္ေသာ စာအုပ္ကေလးတစ္အုပ္…. သို႔ေသာ္ လက္လွမ္းလုိ႔ မမွီ .. ေလအတိုက္ လြင့္သြားတဲ႔ စာမ်က္ႏွာေလးေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ လွမ္းဖတ္ေနမိသည္.. ရင္ထဲက နာက်င္မႈေတြ တုိးျမဲတိုးလာသည္… မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္ နာက်င္လာသည္… ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးစံုးမွိတ္ျပီး.. စာေၾကာငး္ေလးေတြကို တီးတိုး ေရရြတ္ေနမိေတာ့သည္… ကၽြန္ေတာ္.. … စာအုပ္အဆံုးထိ … ျပီးေအာင္ ဖတ္ခ်င္ေသးသည္.. ရြတ္ေနခ်င္ေသးသည္… ကၽြန္ေတာ့္မွာ အခြင့္ရွိပါဦးမလား… မိုက္မဲလြန္းတဲ႔ ေနာက္က်တတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဒီတစ္ၾကိမ္ေရာ ေနာက္က်ခြင့္ျပဳပါ့မလား…

ဒီတၾကိမ္ေတာ့ ခဏေနာက္က်ခြင့္ျပဳပါ… ေနာက္ဆံုး စာေၾကာင္းေလးအထိ ကၽြန္ေတာ့္ကို ရြတ္ဖတ္ခြင့္ျပဳပါ…. ကၽြန္ေတာ့္ မိုက္မဲ မႈေတြကို ဒီစာအုပ္ကေလးနဲ႔အတူ အဆံုးသတ္ခြင့္ျပဳပါ… …… …….. ……… ……..

ျပီးပါျပီ ။ ။

rainmaker

2 comments:

  1. short story ေလးကိုထပ္တူခံစားရပါသည္...

    ReplyDelete
  2. ၿပီးသြားမည္စိုး၍ ေခၽြတာၿပီး ၿဖည္းၿဖည္းခ်င္းဖတ္သြားပါသည္..

    ReplyDelete