အလြမ္းနံပါတ္ ၃


ေကာင္ကင္ေအာက္မွာ ထားခဲ့ၾကတဲ့သစၥာ
ၾကယ္ေတြလုိ ေၾကြက်သြားလား

ေလျပည္နဲ တူတဲ့ မိန္းကေလးေရ
နင္ အေ၀းကို လြင့္လို႔မရေအာင္
ငါ့ရင္ထဲမွာ သိမ္းထုတ္ထားလိုက္ခ်င္ေပမယ့္...
ငါတုိ႔ သစၥာဟာ ....
ကမ္းေျခမွာ ေရးထားတဲ့ စကားေတြလား
လႈိင္းအေတြ႕မွာ မသိသလုိျဖစ္သြားၾကတယ္

ငါ့ရင္မွာ ေရးထားတဲ့ အဆိပ္သင့္အလြမ္းမ်ား
ဘယ္အရာေတြက ဒီဒဏ္ရာေတြကို
ကု....စား....ေပး....ႏိုင္....မွာ.....လဲ....

အလြမ္းနံပါတ္ ၂ လို႔ နာမည္ တပ္လိုက္ရတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ ညေနတစ္ခုမွာ ေကာက္ကာငင္ခါ ရင္ဘက္က အံံက်လာတဲ့အခ်ိန္ ေနမင္း ကေတာ့ အိပ္ငိုက္ရင္း ပင္လယ္ထဲ ျပဳတ္က်သြားတယ္.. ဘယ္အခ်ိန္ လသာမလဲ... အေ၀းမွာကမ္းေျခကို ရိုက္ခတ္လာတဲ့ လိႈင္းသံေတြၾကားတယ္.. နေဘးမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေခြးငယ္ေလး တစ္ေကာင္လဲ မႈိင္ေနတယ္...

“မနက္ျဖန္ အိပ္ျပန္ၾကမယ္ကြာ... ငါ့အလြမ္းေတြကို ဒီပင္လယ္ထဲ ျမဳပ္ခဲ့မယ္”

စကားနားမလည္တဲ့ ဒီေကာင္ေလးဟာ ေခါင္းေတာ့ ညိမ့္တတ္တယ္...

ကၽြန္ေတာ္ဟာ က်ိန္စာ သင့္တဲ့သူ ကၽြန္ေတာ့္ နေဘးမွာ ခ်စ္တဲ့သူေတြ မေနရဘူးတဲ့... ယၾတာ မေပးပဲ ေဗဒင္ေတြ ေျပာခဲ့တဲ့ အဲ့ဒီ ေရွးျဖစ္ေဟာၾကီး ကို သတိရတယ္... ေဟာခ်က္က ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္တယ္ ဆရာရယ္.. အိမ္ေထာင္ျပဳဖုိ႔ ရက္လာေမးတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ဟာ ေသြးေတြျခားတဲ့ အစည္းအတားမွာ ေ၀းခဲ့ၾကတယ္... မနက္ျဖန္ဆို သူ ဆံုးတာ ၃ ႏွစ္ ေတာင္ ရွိျပီေပါ့.... အဲ့ဒါက အလြမ္း နံပါတ္ ၁ ကၽြန္ေတာ္ သတိမရျဖစ္တာ ၁ နွစ္ေလာက္ရွိေတာ့မယ္.. အခုေတာ့ အလြမ္းနံပါတ္ ၂ နဲ႔ေရာျပီး ခပ္ပ်စ္ပ်စ္ ေသာက္သံုးရျပန္ျပီ...

ခဲမွန္ဖူးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခြင္ကို ေသာ့ခတ္ တိုက္ပိတ္ထားေပမယ့္.. အထဲကို ၾကိဳေရာက္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ ပထမဆံုး အလြမ္းေတြ ေနာက္ ၂ နွစ္အၾကာမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အခ်စ္သစ္ တစ္ခုနဲ႕ ေတြ႔ခဲ့တယ္... ေ၀းရအံုးမွာပဲလုိ႔ ေခါင္းထဲက သတိေပးသံေတြကို ေမာင္းထုတ္ထားတယ္... ဒီတစ္ခါ ေသြးေတြနဲ႕ ေ၀းၾကရင္ ကၽြန္ေတာ္အသက္ကိုပဲ ေပးလုိက္ခ်င္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ အဲ့သလို ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရင္မွာ ၾကာၾကာ မေနခဲ့ဘူး... ခ်စ္ပါတယ္လုိ႔ ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္အထိ တတြတ္တြတ္ရြတ္ရင္း တိမ္ေတြၾကားမွာ သူေပ်ာက္သြားတယ္... ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကမာၻတစ္ဖက္စီ ေ၀းသြားၾကတယ္...


လႈိင္းအလ်ားမတူတဲ့ အခါ
ငါ့ရင္ဘတ္ဟာ အခ်စ္တစ္ခုကို
ဘယ္ေတာ့ မွ ဖမ္းလို႔ မမိခဲ့ဘူး

ရင္ခုန္သံဆုိတာ ၾကိဳးမဲ့ပ်ံသန္းေနတဲ့စြန္
ေရွာင္ရင္းနဲ႕ ျငိတတ္သလို
လိုက္ရင္းလဲ ေ၀းတတ္တယ္

အင္တာနာ မေထာင္ေတာ့တဲ့ ငါ့ေရဒီယိုကို
အလ်ားတူတဲ့ လႈိင္းေတြက..
သီခ်င္းလွလွေလးေတြ ဆုိတတ္ေအာင္ ဘာလုိ႔သင္ေပးၾကတာလဲ...


အသက္ရွင္ဖုိ႔ကလြဲရင္ အပိုရင္မခုန္ဘူးဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားဟာ.. သူ႔ကို ျမင္တုိင္း ဘာလုိ႔ ခိုးခိုးျပီး ရင္ေတြခုန္တာလဲ... အမွတ္မရွိတဲ့ ႏွလံုးသားဟာ ဒဏ္ရာေတြေတာင့္တ ေနတာလား... က်ိန္စာသင့္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ.. ဖူးစာ မပါတဲ့ အခ်စ္တစ္ခုအတြက္ ရင္ေတြ ထပ္မကြဲ ပါရေစနဲ႔ေတာ့...

“လိႈင္း” လုိ႔ေခၚတဲ့ ေကာင္မေလးေရ... ငါတုိ႔ေတြ ေ၀းၾကမလား.. နင္ဟာ ငါ့က်ိန္စာေတြကို ေဆးခ်မလား... ငါ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ အနည္ထုိင္ထားခဲ့တဲ့အရာ.. နင့္ႏႈတ္ခမ္းက ေလျပည္ေလးၾကားမွာ ျပန္လည္သက္၀င္ လႈပ္ရွားလာမလား....

ေ၀းရမယ္ဆုိတာကို သိစိတ္က ေမ႔ျပစ္လုိက္ခ်င္ေပမယ့္ မသိစိတ္က ေျပာျပေနတယ္... ေနပါေစေတာ့ ေကာင္မေလးရယ္.... အိပ္ေနတဲ့ ႏွလံုးသား ႏိုးထသြားတယ္ဆုိေပမယ့္ .. ဒီတစ္ခါေတာ့ အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ လိုက္ေတာ့မယ္.. ႏိုးရခက္ပါေစေတာ့.....

“မင္း ရူးေနလား... အနာဂတ္က ျပင္လို႔မရတဲ့ ေက်ာက္စာ မဟုတ္ဘူး ကြ.. မင္း သူမ်ားေျပာတိုင္းယံုစရာလား”

“မင္းမလုိ႔ကြာ ေခတ္လူငယ္ျဖစ္ျပီး ေဗဒင္ေဟာတာ ယံုေနတယ္”

“မင္း တကယ္ပဲ လႈိင္းကို မခ်စ္ဘူးတဲ့လား”

ျပစ္တင္စကားမ်ား ရင္နဲ႕ နားနဲ႕ ေခါင္းနဲ႕ မဆံ့ေအာင္ရခဲ့တယ္... နားလည္ေအာင္ ရွင္းျပဖုိ႔ခပ္ခက္ခက္.... ေသခ်ာတာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဆိပ္ျပင္းျပင္း တစ္ခြက္... ေျဖေဆးလဲ မဲ႔တယ္...

အတိတ္အေၾကာင္း ရွင္းျပရရင္လဲ မေကာင္းဘူး... ကံဆုိးေစတဲ့သားမုိ႔ မိဘရင္းေတာင္ ထားခဲ့တယ္... ေမြးစားတဲ့ အေမလဲ ခ်စ္လုိ႔ မ၀ခင္ ဆံုးျပန္တယ္.. ေမြးစားတဲ့ အေဖ ဟိုးအေ၀းမွာ ေနလုိ႔ ကံေကာင္းေနတယ္.. ေဗဒင္ေမးစရာမလုိဘူး... ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တဲ့ ေဒၚေလးလဲ သက္ဆုိး မရွည္ခဲ့ဘူး မလား... နကၡတ္ဆိုးေတြနဲ႕ ယွဥ္ေမြးတဲ့ ကေလး တစ္ေယာက္ကို လကၡဏာ ဆုိးေတြလဲ ထည့္ေပး လိုက္တယ္... အနာဂတ္ကို ၾကိဳမၾကည့္စရာ မလုိေတာ့ဘူး.. တကယ္ ခ်စ္တဲ့အခါ အေ၀းမွာ ေနရမွာ ကၽြန္ေတာ့္ တာ၀န္တစ္ခုလုိ ျဖစ္လာတယ္...


ေႏြအေၾကာင္းမသိတဲ့ ေဆာင္း
သူအေအးနဲ႕သူေႏြးေနတုန္း

လအေၾကာင္းမသိတဲ့ ေန
သူအေႏြးနဲ႕ သူ ေအးေနတုန္း

မနက္အေၾကာင္းမသိတဲ့ ည
သူ႔အေမွာင္နဲ႕သူ လင္းေနတုန္း

နင္က နင္ ငါတုိ႔မျဖစ္တုန္း
ငါက ငါ နင္တို႔ မျဖစ္တုန္း

နင့္အေၾကာင္း မသိတဲ့ငါ
အလြမ္းေတြနဲ႕ ေမြ႔ေလွ်ာ္တုန္း


တစ္ေနရာစီမွာပဲ ေနၾကတယ္.. ေအာ္ေခၚရင္ၾကားသလုိ ျမင္ေနရေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔အေ၀းမွာပဲ...

“နင့္ အနားမွာ ငါေနခ်င္တယ္ လႈိင္းရယ္”

ခဏခဏ ကၽြန္ေတာ္တီးတုိးေရရြတ္မိတဲ့စကား .. ေသခ်ာတာ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာျဖစ္မယ့္ စကား ... သူလဲ ဘယ္ေတာ့မွ မၾကားႏိုင္တဲ့ စကား...

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔အခ်စ္ေတြ မရေပမယ့္... “အလြမ္းနံပါတ္ ၃” ဆုိတဲ့ ဇာတ္ကို တစ္ေယာက္တည္း က ေနမိတယ္..

“လႈိင္းရယ္... နင္မသိတဲ့ ဇာတ္ကို နင္ သိမ္းေပးလုိ႔ရမလား...”

ကၽြန္ေတာ္ ရူးသြပ္စြာ ေတာင့္တခဲ့ဖူးတယ္.. သူ႔ပံုရိပ္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ တိတ္တိတ္ေလး Album ထဲ ထည့္သိမ္းမိတယ္... သူသိရင္ေရာ.. အခုလို အျပံဳးလွလွေတြ ျမင္ရပါ့အံုးမလား...
သူနဲ႕ အကြာအေ၀း တစ္ခုတည္ေဆာက္ျပီး ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူကိုယ္တိုင္ မေျဖရွင္းႏိုင္တဲ့ နွင္းဆီပုစာၦ တစ္ပုဒ္ လာေမးဖူးတယ္

“ဒီႏွင္းဆီေတြ လိႈင္း ဆီ ဘယ္သူပို႔တာလဲ မသိဘူး ၆ လေလာက္ရွိေနျပီ”

ေခါင္းခါရင္း ျပံဳးျပမိတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ မွာ ႏႈတ္ခမ္းက “ငါပါ” လုိ႔ ေျပာမထြက္ခဲ့ဘူး... အဲ့ဒီ ႏွင္းဆီပုစာၦကို သူဟာ တယူတယ သိမ္းထားတတ္တယ္...

ေကာင္မေလးရယ္ နင္ဟာ ငါနဲ႕ နီးတဲ့အခါ ေနနဲ႔ ေ၀းတဲ့ ေနၾကာလုိပဲ.. တေျဖးေျဖး ႏြမ္းေျခာက္ျပီး.......... ......... ......... .......... ............. ............... ငါမေတြးပါရေစနဲ႕ေတာ့...

“နင့္ အနားမွာ ငါေနခ်င္တယ္ လႈိင္းရယ္”

ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ျမင္တုိင္းေရရြတ္ေနမိတယ္... ကၽြန္ေတာ္ ဟာ အေတာ္ ေနျမင့္ေနျပီ ထင္ပါရဲ႕.... ဒီလုိသာ ၾကာၾကာေနရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဖြင့္ေျပာမိလိမ့္မယ္... ႏႈတ္ဆက္ပါရေစ လိႈင္းရယ္... ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဒီ ရံုးက ထြက္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားခဲ့တယ္... ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဲ့ဒီေနရာေလးကို အတိုင္း မသိတြယ္တာ ေနတုန္းဆိုတာ ပစၥည္းေတြ ကၽြန္ေတာ္ သိမ္းတုန္းက သိလိုက္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ ခုန္ေလးကေန အလုပ္မ်ား ေနတဲ့ၾကားက သူ႔ကုိ ခိုးခိုးၾကည့္ရတာ အေမာ.. ရုတ္တရက္ ျမင္ကြင္းက ေပ်ာက္သြားရင္ လိုက္ရွာရတာလဲ အေမာ... အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မက္ေမာတဲ့ အဲ့ဒီ႔ အေမာတြ စြန္႔လြတ္ရေတာ့မယ္... ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ သူ အေျဖရွာေနတဲ့ ႏွင္းဆီပုစာၦ ရဲ႕ တန္ဖုိးကို ကၽြန္ေတာ္ ေမးၾကည့္ခ်င္တယ္.. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တကယ္ ေ၀းသြားၾကရင္ သူ႔နဲ႕ အနီးကပ္ဆံုးဟာ ဒီႏွင္းဆီေတြပဲ ျဖစ္မယ္မလား....

“ဒီေနေရာ ႏွင္းဆီ ရေသးလား”

“ေနာက္ဆံုး အပြင့္ပဲ ထင္ပါရဲ႕... သူ အေ၀းကုိ သြားေတာ့မယ္”

ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရင္း သူေျပာခဲ့တယ္... သူ႔အေျဖက မွန္ေနတယ္.. သူ႔ပုစာၦ အတြက္ သူအေျဖမွန္ရတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ပုစာၦ တစ္ပုဒ္ ထြက္လာျပန္တယ္... သူ ဘယ္လုိ သိတာလဲ...

“သူက မပို႔ေတာ့ဘူးလုိ႔ ေျပာလုိ႔လား”

“လႈိင္း ႏွင္းဆီ ၾကိဳက္တယ္ဆိုတာကို သူတစ္ေယာက္တည္းသိတယ္”

“တျခားသူေတြ မသိဘူးလား”

“လႈိင္းက တကယ္ေတာ့ ႏွင္းဆီ မၾကိဳက္ဘူး.. ခေရေတြ ၾကိဳက္တာ... ဒါေပမယ့္... အဲ့ဒီ လူကို ႏွင္းဆီေတြ ၾကိဳက္ပါတယ္လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္.. အဲ့ဒီတုန္းကေတာ့ လိမ္တယ္လုိ႔ေျပာလို႔ရတယ္ အခုေတာ့ ႏွင္းဆီေတြကို ခ်စ္တယ္”

“ဒါဆို အဲ့ဒီလူကို ဘာလို႔ ႏွင္းဆီ ၾကိဳက္တယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့ရတာလဲ”

“အဲ့ဒီလူ နွင္းဆီကို ရျပီးမွ အဲ့ဒီလူကိုေတြ႔လို႔”

အခုေတာ့ ပုစာၦအားလံုးက အေျဖထြက္သြားခဲ့ျပီ... လိႈင္း ႏွင္းဆီေတြ ၀ယ္ျပီး ဘုရားေပၚတက္သြားတာ ျမင္လိုက္တဲ့ေန႔က သတိထားမိတယ္... ေနာက္ေန႔ အိမ္က ႏွင္းဆီပြင့္ေတာ့ သူ ရံုးမေရာက္ခင္ သူ႔ ခုန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ထားခဲ့တယ္... အဲ့ဒီညေန ရံုးအဆင္း ဓါတ္ေလွကား မွာေတြေတာ့ သူႏွင္းဆီကို ထုတ္ျပရင္း ႏွင္းဆီ ၾကိဳက္တယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့တယ္.. အေ၀းက အိပ္မက္ မက္တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ လက္ေတြ႔ အိပ္မက္တစ္ခု ထပ္တိုးလားခဲ့တယ္.. ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေန႔စဥ္ ရက္ဆက္ ႏွင္းဆီေတြ ပို႔ခဲ့တယ္...

“နင္ အလုပ္ေျပာင္းအံုးမွာလား”

ထြက္စာဟာ ထူးဆန္းစြာပဲ အပယ္ခံခဲ့ရတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ဟာ တကယ္ပဲ လႈိင္းနဲ႕ ဖူးစားပါခဲ့သလား... အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေတာင့္တတဲ့ ဆႏၵတစ္ခုျပည့္၀သြားခဲ့တယ္...

“နင့္ အနားမွာ ငါေနခ်င္တယ္ လႈိင္းရယ္”

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ႏႈတ္က ခဏခဏ သူ႔ကို ေျပာျဖစ္ေနမိတယ္...


၀ကၤဘာၾကားထဲက ရုန္းထြက္ေတာ့
ႏွင္းဆီေတြ ခင္းထားတဲ့လမ္းေရာက္တယ္

ႏွင္းဆီ ရနံ႔မွာမူးေနလုိ႔
ကၽြန္ေတာ့္ ေျခမွာ ဆူးေတြ ဆူးေနမွန္း
သူမသိခဲ့ဘူး...

ႏွင္းဆီေတြ ကၽြန္ေတာ္ ေသြးနဲ႕
ပိုရဲလုိ႔ေနပါေစ...

ကၽြန္ေတာ္ထမ္းပိုးထားတဲ့ ေကာင္မေလး ရနံ႔ေတြနဲ႕
အိပ္ေပ်ာ္လုိ႔ေနပါေစ....


တခ်ိန္ခ်ိန္ေပါက္ကြဲမယ္မွန္းသိတဲ့ ဗံုးတစ္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေထြးေပြ႔ထားရသလုိပဲ... သူဘယ္အခ်ိန္ ဘာျဖစ္မလဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ စိုးရိမ္ေနခဲ့တယ္... ကၽြန္ေတာ့္ က်ိန္စာေတြ က ကၽြန္ေတာ္ကို အိပ္မရေအာင္ ေျခာက္လွန္႔ေနခဲ့တယ္...

“လႈိင္းရယ္ လႈိင္းနဲ႕ ေ၀းရရင္ ေမာင္ ေတာ့ ေသမွာပဲ”

ခပ္ပိုပိုစကားတစ္လံုးလုိ သူ သေဘာထားတယ္...

“ေမာင့္လက္ခုပ္ထဲက ေရပါ ေမာင္ရယ္... ဘယ္ေတာ့မွ အေ၀း ထြက္မသြား ပါဘူး” လို႔ သူ ကတိစကားေတြ ေျပာတုန္းက ေက်နပ္မိတယ္... ဒါေပမယ့္ က်ိန္စာေတြ ေျခာက္လွန္႔လာတဲ့ေနာက္ ဘယ္ေတာ့ အေငြ႔ပ်ံသြား မလဲလို႔ စိုးရြံ လာတယ္.... အရိပ္ တၾကည့္ၾကည့္နဲ႕ သူ႔ေျခလွမ္းတိုင္း သတိထား ေနတဲ့ အခါ သူ မလြတ္လပ္မွာလဲ စုိးတယ္...

က်ိန္စာေတြ ေၾကာက္လာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အရင္ ေဗဒင္ဆရာ ဆီသြားမိတယ္... နကၡတ္ေတြဆိုးေနတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္မွာ လကၡဏာဆိုးေတြ အမွတ္ ေပးလိုက္ၾကတယ္... အဲ့ဒီ လကၡဏာဆိုးေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ဟာ မဲေနတယ္တဲ့.... ယၾတာေတြ သူမေပးျပန္ဘူး.... အနာဂတ္ဆုိတာ အေသမဟုတ္ဘူးလုိ႔ သူေျပာခဲ့တယ္... လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ မနက္ဟာ သူ အိပ္တဲ့အခ်ိန္ေၾကာင့္လဲ ေျပာင္းလဲ သြားႏိုင္တယ္တဲ့... ကၽြန္ေတာ္ ရွင္သန္ေနရင္ ကၽြန္ေတာ့္ အနာဂတ္ေတြဟာ အရွင္ ပဲ... လကၡဏာဆိုး တဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ အဲ့ဒီအနာဂတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာင္းခ်င္ ေသးတယ္....

ဒါေပမယ့္... ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လုိ ၾကိဳးစား ၾကိဳးစား ရင္ဆိုင္းခဲ့ဖူးတဲ့ အတိတ္က လိႈင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀းရမယ္ဆုိတာကိုပဲ ေထာက္ျပေနၾကတယ္... မုိးေကာင္းကင္ရယ္ ေျမၾကီးျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာေၾကာင့္ မိုးၾကိဳးေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ ျပစ္ျပရတာလဲ... အခုဆို မုိးသံေတြၾကားကတည္းက ေသြးပ်က္ေနမိတယ္...
ဂရုစိုက္တတ္လြန္းတဲ့ လႈိင္းဟာ ကၽြန္ေတာ့္ ေျခလွန္းတိုင္းရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကို ေကာက္ႏိုင္ခဲ့တယ္... ကၽြန္ေတာ့္ ေပ်ာ္ရြင္ျခင္းေတြကို အနား သတ္ထားတဲ့ ေဘာင္တစ္ခုကို သူျမင္လာတဲ့ေနာက္.. ကံဆိုးသူ ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာင္း သူ႔ကို ေျပာျပမိတယ္... ကၽြန္ေတာ္ မတရားဘူး.. သူ႔ ဂရုဏာေတြကို ေျခြယူခဲ့တယ္...

“က်ိန္စာေတြ နကၡတ္ဆိုးေတြ မယံုဘူး ေမာင္... က်ိန္စာေတြ တကယ္သင့္ ခဲ့ရင္ ေနာက္ဆံုး ထြက္သက္ဟာ ေမာင့္ လက္ထဲမွာပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ”

သူအျပံဳးမပ်က္ ေျပာသြားတဲ့ စကားအဆံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ငိုေၾကြးမိတယ္... ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ သူ႔ဘ၀အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ က်ိန္စာေတြကို ျဖတ္ေပးပါလုိ႔ ေတာင့္တမိတယ္... သူကေတာ့ အနာဂတ္အတြက္ ရဲရင့္ေနတယ္... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔ကို ဆံုးရံႈးသြားမလား ေတြးေၾကာက္ ေနမိတယ္...


ႏိုင္ေျခနည္းလြန္းတဲ့ ကစား၀ိုင္းထဲ
ကံၾကမၼာနဲ႕ ဖက္ျပိဳက္ခဲ့တယ္

မွ်တတယ္ မမွ်တဘူးဆိုတာ
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ျငင္းခြင့္မရွိခဲ့ဘူး
ဘ၀ႏွစ္ခုနဲ႕ ေလာင္းေၾကးထပ္မိတဲ့ေနာက္..

ကံၾကမၼာက ေျခာက္(၆)ျပလုိ႔
Lucky 7 ရရင္ ကၽြန္ေတာ္ႏိုင္မယ္ဆိုတဲ့ပြဲမွာ
အံစာ ဟာတစ္လံုးတည္းရယ္.....


ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႕က်ိန္စာေတြလြတ္ေျမာက္သြားျပီလုိ႔ ထင္ေနမိတယ္... ၂ ႏွစ္တာ ကာလ အတြင္းမွာ ေ၀းကြာဖုိ႔ လမ္းေၾကာင္းမျမင္တဲ့ေနာက္ လက္ထပ္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားမိတယ္...

ပုန္း ေနတဲ့ ၾကမၼာဆုိးေတြ ျခံဳခိုတုိက္ခိုက္ လိုက္သလုိပါပဲ... သူ႔မိဘေတြဟာ မိရင္းဖရင္းေတာင္ မေမြးခ်င္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္လုိ လူမ်ိဳးနဲ႕ သေဘာမတူခဲ့ပါဘူး... အတားအဆီးဆုိတာ မေတြ႔မိေပမယ့္ ျမင္လုိက္ရတဲ့ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ မေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး...

“လႈိင္းရယ္... ဒီတစ္ခါ ေ၀းၾကရေတာ့မယ္ထင္တယ္”

ကၽြန္ေတာ္ ညီးတြားမိတဲ့ အသံ အဆံုးမွာ သူမ်က္ရည္ေတြ က်လာတယ္... မငိုတတ္ဘူးလို႔ေတာင္ ထင္ရတဲ့ အျပံဳးမ်က္ႏွာနဲ႕ ေကာင္မေလးဟာ အခုေတာ့ ငိုေနရတယ္... ကၽြန္ေတာ္ သူ႔လက္ကေလးကို တင္းတင္းဆုတ္ကိုင္မိခဲ့တယ္... ဒီလက္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀အတြက္ မေကာင္းသတင္းေတြ ယူလာခဲ့တယ္.. ဒီလက္ေတြနဲ႕ပဲ သူ႔လက္ကို ဆြဲျပီး ကၽြန္ေတာ္ အေ၀းကုိ ထြက္ေျပးဖုိ႔ ၾကိဳးစားခဲ့တယ္...

“ေမာင္ ျမန္ျမန္ေမာင္းေလ အိမ္က လိုက္လာအံုးမယ္”

လိႈင္းမ်က္ႏွာမွာ စုိးရြံမႈေတြ နဲ႕.... သူ႔ ေၾကာက္လွန္႔မႈေတြ အဆံုးသတ္သြားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ျပံဳးျပခဲ့တယ္... ညအခ်ိန္မွာမုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ သတိထား ေမာင္းေနမိတယ္... သူက ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ထက္ အေရးၾကီးတယ္မလား... ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ အတိမ္းအေစာင္း မခံႏိုင္...

ရုတ္တရက္ ျမင္လုိက္ရတဲ့ အလင္းနဲ႕အတူ အရွိန္ျပင္းျပင္းတစ္ခု... ေနာက္ဆံုး သတိေၾကာင့္ လႈိင္းကို ကၽြန္ေတာ္ကာ ေပးလိုက္တယ္...

ကၽြီ !!!! !!!!

ေလာကနဲ႕ ဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္ အဆက္ျပတ္သြားလဲ မသိ...

“ေမာင္.....”

လႈိင္းရဲ႕ အသံၾကားလို႔ ႏိုးထလာမိတယ္... ကၽြန္ေတာ္ နေဘးမွာ လဲေနေသာ လႈိင္း .. “ေမာင္.....” လို႔ တတြတ္တြတ္ သူ တီတိုးစြာေရရြတ္ေနတဲ့ ပါးစပ္က ေသြးေတြစီးက်လုိ႔... သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျမင္ရဲ႕လား... သူ႔ ႏႈတ္ဖ်ားက ေသြးစက္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ လွမ္းသုတ္ေပးခ်င္လိုက္တာ.....ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္.. ကၽြန္ေတာ္.. မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး.....

ေ၀ဒနာေတြ ခံစားေနရတဲ့ သူနား ကၽြန္ေတာ္တုိးကပ္လုိ႔ သြားတယ္... က်ိန္စာဆုိးေတြရယ္... သူ႔အနားေရာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ကို ႏုတ္ယူေပးပါ....

ဆုေတာင္း ျပည့္ခဲ့ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္ အာရံုေတြ... အျမင္ေတြ ေ၀၀ါး လာလိုက္တာ..........


ကၽြန္ေတာ္ဟာ
လႈိင္းေစရာ နာခံမယ့္ ကမ္း
ပင္လယ္အတြက္ အနားသတ္မျဖစ္ခ်င္ဘူး

ပင္လယ္နဲ႕တူေသာ ခ်စ္သူအတြက္
ကၽြန္ေတာ္ကို ျမစ္တစ္စင္းလဲျဖစ္ခြင့္ေပးပါ
ပင္လယ္လဲ မျငင္းေသာ
ျမစ္လဲ စီးဆင္းေသာ
အဆံုးမဲ့ အခ်စ္မ်ားကို ေပးဆပ္ခြင့္ျပဳပါ....

ပင္လယ္နဲ႕တူေသာ ေကာင္မေလးအတြက္
ေကာင္းကင္လဲ ျဖစ္ခြင့္ေပးပါ
အရိပ္ေတြကို သူ ဖမ္းစား
အျပာေရာင္ေန႔ရက္မ်ား ရွင္သန္ခြင့္ေပးပါ....


ေသာင္ျပင္မွာ ေျပးလြားခ်င္ေနတဲ့ ေခြးေလးကို ကၽြန္ေတာ္ မနဲဆြဲထားရတယ္... ဒီေကာင္ေလးက သန္မာလာလိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ မႏိုင္ခ်င္ေတာ့ဘူး....

လႈိင္းေတြ နဲ႕ ထိႏိုင္ေလာက္တဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ာက္သြားခဲ့တယ္... လိႈင္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ ေျခေထာက္ေတြကို ရိုက္ခတ္လိုက္ ဆင္းသြားလိုက္... အဲ့ဒီ လိႈင္းေလးေတြ ျပန္အဆင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျခေထာက္ေတ ြ သဲေတြထဲ နစ္ျမဳပ္သြားတယ္... လိႈင္းေတြရယ္.. ၾကမၼာဆိုးေတြကို ဒီေရေတြက ေဆးေၾကာေပးပါ... ဒီသဲေတြေအာက္ ႏွစ္ျမဳတ္ေပးပါ....

လႈိင္းသံေတြၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမ႔ေျမာေနခဲ့တယ္...

ရုတ္တရက္လႈိင္းကို သတိရလာတယ္...

ႏွင္းဆီေတြကို သတိရလာတယ္...

အတိတ္ေဟာင္းေတြကို ျမင္ေယာင္လာတယ္...

“လိႈင္းရယ္”

“ေျပာေလ... ေမာင္”

ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ေရာက္ေနလဲမသိတဲ့ လႈိင္းက ျပံဳးျပတယ္... ေသာင္ျပင္မွာ ေျပးဖုိ႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့ ေခြးငယ္ေလးကို လြတ္ေပးလိုက္တယ္... ဟုိေျပး ဒီေျပးနဲ႕ ဒီေကာင္ေလး ျမဴးေနေလရဲ႕... လိႈင္းရဲ႕ လက္ကို တင္းတင္းဆုတ္ကိုင္လိုက္တယ္... ေလတိုက္လုိ႔ လြင့္ပါးလာတဲ့ သူဆံႏြယ္ေတြကို သပ္ေပးဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္မွာ လက္မအားေတာ့... လွည့္စားတတ္လြန္တဲ့ ကံၾကမၼာရဲ႕ ေလာင္းေၾကးအတြက္ လက္တစ္ဖက္ ေပးလိုက္တယ္... နကၡတ္ဆိုးေတြ ၾကီးဆုိးထားတဲ့ လက္နဲ႕ လႈိင္းအသက္ကုိ လဲလုိက္တယ္... အဲ့ဒီအတြက္ ေနာင္တမရခ့ဲဘူး....
ေနာက္ထပ္ က်ိန္စာမ်ား ရွိေသးရင္ .. ေနာက္ထပ္ လက္တစ္ဖက္ေပးဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ အဆင့္သင့္ ရွိေနတယ္ မဟုတ္ပါလား....

“လိႈင္းနဲ႕ အတူတြဲသြားဖုိ႔ လက္တစ္ဖက္ က်န္ေသးတယ္.. ႏွင္းဆီေတြ ခူးေပးဖုိ႔ လက္တစ္ဖက္က်န္ေသးတယ္... ”

“ေက်းဇူးပ ဲ ေမာင္... ”

ဒီတစ္ခါ ညေနကေတာ့ ေနမင္းက ရွက္ျပံဳးေတြေ၀ရင္း ပင္လယ္ထဲ ခုန္ဆင္းသြားျပန္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ လိႈင္းရဲ႕ လက္ကို ဆုတ္ကိုင္ရင္းေပါ့....

ျပီးပါျပီ ။ ။

No comments:

Post a Comment