စကၠဴေလွ



ေလျပည္ေအးေတြ တျဖည္းျဖည္းတိုက္ေနတဲ့ ကန္ေရျပင္ေဘးက ခံုတန္းေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနခဲ့တယ္…. ရာသီဥတုကလဲပူ သြားစရာ ကိစၥလဲ မရွိတာမုိ႔ သစ္ပင္ရိပ္ေအာက္ မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေနခဲ့တာ အေတာ္ေတာင္ ၾကာေနျပီ… နာရီလဲ မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ဘူး… ဘယ္သူမွ ဂရုမစိုက္ လည္ျမဲလည္ေနတဲ့ လက္တံေတြကို ကၽြန္ေတာ္လဲ အေရး မစိုက္ေတာ့…. ေခါင္းထဲက ကိစၥေတြ ေမ႔ထားလိုက္ျပီး တစ္ေယာက္တည္း တိတ္ဆိတ္စြာ ထိုင္ေနမိသည္…. ၾကာလာေတာ့ ပ်င္းလာတာနဲ႔ ပါလာတဲ့ စာအုပ္ထဲက စကၠဴေလးေတြကုိထုတ္ ေလွလုပ္ျပီး ၾကည္ႏူးမိသည္… ကေလးတစ္ေယာက္လိုေတာ့ မေပ်ာ္ျမဴေတာ့…. ေလွကေလးေတြ ေရထဲခ်ျပီး သူတို႔ နွစ္ျမဳပ္သြားတာကို ၾကည့္ျပီး… ရင္ထဲက အခက္အခဲေတြလဲ အဲ့သလို ေပ်ာက္ပ်က္သြားရင္ေကာင္းမယ္လုိ႔ ေတြးေနမိသည္….

ထိုင္ေနတာလဲ ၾကာလာ သီခ်င္းေတြကလဲ ထပ္လာတာမို႔ နားၾကပ္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္တယ္… ကၽြန္ေတာ့္ ပတ္၀န္းက်င္က ဘာအေတြးမွ မရွိေလာက္ေအာင္ကို တိတ္ဆိတ္ေနတယ္… ကၽြန္ေတာ္ ေလွတစင္းေခါက္ျပီး ထပ္လြတ္မယ္ အလုပ္မွာ… ရွိက္သံ သဲ့သဲ့ ၾကားရတာမို႔ ဒီေနရာေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္မွန္း သတိထားမိလုိက္တယ္… ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ မလွမ္းမကမ္း ခုန္တန္းရွည္ေလးမွာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ငိုေနတယ္… ရိွက္ၾကိးတငင္ပါပဲ.. လမင္းမရတဲ့ ကေလး တစ္ေယာက္လို သူဆံုးရႈံးမႈတစ္ခုကို တမ္းတေနတယ္ ထင္သည္… သူ႔ ၾကည့္ရတာ အသံမထြက္ေအာင္ထိန္းေနပံုရသည္… သုိ႔ေသာ္… သူ႔ ငိုသံေတြက တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ထြက္လာျမဲ…. ကၽြန္ေတာ္လဲ သူစိတ္ၾကိဳက္ အားရပါးရ ငိုလို႔ရေအာင္ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနေပးလိုက္သည္….

နားထဲကို နားက်ပ္ထည့္ျပီး သီခ်င္းကို က်ယ္ေလာင္စြာဖြင့္လိုက္ျပီး.. ေလွကေလးတစင္း ကၽြန္ေတာ္ လြတ္လို္က္သည္…စိတ္ထဲ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္ႏူးသြားသည္.. စာရြက္ကေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္ အဆင္မေျပတာေလး ထည့္ေရးျပီး ေလွလုပ္ လြတ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ျပီး… ထိုေလွကေလး ျမဳပ္ေတာ့ .. ကၽြန္ေတာ့္ အေတြးေတြ နဲနဲ ေပါ့သလို ခံစားလာရသလိုပါပဲ… ေလွတစင္းထပ္လုပ္မယ္ စဥ္းစားျပီး ေနာက္အဆုတ္္… “အမေလး ေသပါျပီ” က်ယ္ေလာင္တဲ့ အသံတစ္ခု ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္က ထြက္လာတာရယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ ေျခေထာက္ ေအာက္က ခံစားခ်က္တစ္ခုရယ္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေျခေထာက္တစ္ခုကို နင္းမိျပီဆုိတာသိလုိက္တယ္… ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ျခင္းဖယ္ျပီး ေတာင္းပန္မယ္ အလုပ္ … ေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့… မ်က္ရည္စေတြ နဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ဖိကိုက္ျပီး .. .. ကၽြန္ေတာ့္ကို ေဒါသ ေခ်ာင္းေခ်ာင္းထြက္ေနေသာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္…
ေသခ်ာတာက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းက ငိုေနေသာ ေကာင္မေလးပဲ… သူမ်က္ရည္ေတြေတာင္ မသုတ္ရေသး… အခုေတာ့ သူ႔ ေဒါသ အမ်က္ေတြ ကို သူေမွ်ာ္ေနေသာသူမွသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ေပၚသို႔ ျဖန္႔က်က္ထားလိုက္ျပီ ထင္သည္… သူ ပါးစပ္က တတြတ္တြတ္ေျပာေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မၾကား… ကၽြန္ေတာ္က ျပံဳးျပံဳးေလး နားေထာင္ေနရင္းမွ .. နားထဲက နားက်ပ္ကေလးဆြဲထုတ္ဖုိ႔ သတိရလာတယ္… ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ မၾကားတာကိုး…

သူ႔အသံေတြက ထင္တာထက္ေတာင္ က်ယ္ေလာင္ေနပါေသးတယ္… ဘယ္ကစေတာင္းပန္ရမွန္း မသိတာမို႔.. ကၽြန္ေတာ္ ျငိမ္ေနမိသည္… ဒီျငိမ္သက္မႈတစ္ခုကပဲ.. သူရဲ႔ ထေနတဲ့ ေဒါသကို ပိုၾကြေစသည္လားမသိ… သူ တုိး၍ ေဒါသထြက္လာသည္…

“နင္ ေတာ္ေတာ္ရုိင္းတဲ့ ေကာင္ပဲ မထံုတတ္ေသးနဲ႔… … ….. ….. … ….. … .. . .. . ”

ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ဖို႔ ဟန္ျပင္မိသည္…

“စပ္ျဖီးျဖီးနဲ႔.. နင့္ကိုနင္ ဘာမ်ားထင္ေနလဲ…”

“.........................................”

“ နင္ေတာ္ေတာ္ ရုိင္းတယ္… …. …… .. . . .. . .. . .”

“……………………………………..”

“ နင္ အ ေနလား…….. .. … . . .. . .. . .. . .. . .. . ”

ရိုင္းတယ္ ၊ ရိုင္းတယ္ အလံုး ၂၀ ေလာက္အျပီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ အ ပါ အ သြားပါျပီ… ကၽြန္ေတာ္လဲ မထူးျပီမို႔ စာအုပ္ကေလးကို ေကာက္ယူလိုက္သည္… ဒါကိုပဲ သူမ ပိုေဒါသထြက္သြား သည္ထင္သည္… သူ႔ကို အေရးမစိုက္ သလုိပိုျဖစ္သြားသည္… သူ ေဒါသေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ကပ္ကပ္လန္ေအာင္ ရန္ေတြေနခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္ ျပေသာ စာရြက္ကေလး ၾကည့္ျပီး မွပဲ သူ ျငိမ္က်သြားေတာ့သည္… သူမ်က္ႏွာမွာ တိမ္ညိဳေတြ ကင္းသြားပါျပီ.. သူေဒါသေတြ လြင့္ေပ်ာက္ကုန္ျပီ… သူရုတ္ခ်ည္း ႏူးညံ့သြားသည္…

“နင္ တကယ္ပဲ စကား မေျပာတတ္တာလား … ”

ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္သည္…

“ငါေတာင္းပန္ပါတယ္… ငါ့ေဒါသေတြ နင့္အေပၚက်ကုန္တယ္ ”

- ကိစၥမရွိပါဘူး ..
… ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရးျပလိုက္သည္…

“နင္က စကားမေျပာတတ္ဘူးလဲေျပာေသးတယ္ ငါေျပာတာလဲ ၾကားတယ္လား ”..

သံသယမ်ားနဲ႔ ေမးခြန္းကို ကၽြန္ေတာ္ ေျဖလုိက္သည္…

- ကၽြန္ေတာ္ က အသက္ၾကီးမွ မေျပာတတ္ေတာ့တာ အာရံုေၾကာ ထိသြားတာ… အသံလံုး၀မထြက္ေတာ့တာ…

သူ႔ဂရုဏာေတြကို သူ႔မ်က္၀န္းနက္ေတြက တဆင့္ကၽြန္ေတာ္ ခံစားလိုက္ရသည္… ရင္ထဲမွာေတာ့ နင့္သြားသလိုပါပဲ….

“ဒါနဲ႔ နင္က ဒီမွာ ဘာလာလုပ္တာလဲ… ”

ကၽြန္ေတာ္ အေျဖမရွိ ျပံဳးျပရံုသာ တတ္ႏိုင္ခဲ့သည္…

“နင္ မၾကီးမငယ္နဲ႔ ေလွလြတ္ေနတာေတာ့ ငါေတြ႔တယ္… ”

ကၽြန္ေတာ္ တိုး၍ျပံဳးမိသည္… စာအုပ္ထဲ ကၽြန္ေတာ္ ငံုေရးျပီးျပလိုက္သည္…

- စိတ္ညစ္စရာရွိရင္ ဒီကန္ေလးနားလာတယ္ …စိတ္ညစ္စရာေတြကို စာရြက္ကေလးမွာ ခ်ေရး ေလွလုပ္ျပီး.. ဒီေရထဲကို လြတ္လိုက္တယ္… ေရအေတြ႔မွာ သူတို႔ေတြ ေပ်ာ့ပ်က္ ေပ်ာက္ကြယ္ျပီ ျမဳပ္သြားရင္ .. ကၽြန္ေတာ္ ခံစားေနရတာလဲ တစ္ေန႔ အဲသလိုပဲ တေျဖးေျဖး ေပ်ာက္သြားမယ္လုိ႔ ထင္တယ္.. ခံစားရတာလဲ ေပါ့လာတယ္ေလ.. ဒါေၾကာင့္ စိတ္ညစ္ရင္ ေလွလြတ္တယ္… ကၽြန္ေတာ့္ ေသာကေတြကုိ ေလွထဲထည့္ ဒီေရျပင္ေအာက္ျမဳပ္ျပစ္တယ္…. မယံုရင္လြတ္ၾကည့္ပါလား….

ကၽြန္ေတာ္ ရွည္ရွည္လ်ားလ်ား ယူဆခ်က္ေတြကို ေရးခ်လိုက္သည္… သူဖတ္ျပီး ေက်နပ္စြာ ေခါင္းအၾကိမ္ၾကိမ္ ညိမ့္ေနသည္… ကၽြန္ေတာ္လဲ အလုိက္သိစြာ စာရြက္ကေလးတစ္ရြက္ သူလက္ထဲ ထည္႔ေပးလိုက္သည္… သူခံစားခ်က္မ်ား သူခ်ေရးေနသည္… ျပီးေတာ့ ေလွကေလး လုပ္ သူလြတ္လိုက္သည္.. သူအနဲငယ္ျပံဳးလာႏိုင္သည္… သူလဲ ေလွကေလးေတြကို သေဘာက်သြားပါျပီ…. စာရြက္ေလးေတြ ကၽြန္ေတာ္ေပး.. သူေလွကေလးေတြလြတ္ေနရင္းမွ မထင္မွတ္တဲ့စကား တစ္ခြန္းေမးလိုက္သည္…

“စိတ္ညစ္စရာေတြကို ေလွထဲထည့္ရင္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကိုေရာ ဘယ္နားထည့္လဲ… ”

- ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို ေကာင္းကင္မွာထားတယ္.. အလိုမ်ားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္က ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို ၾကယ္ပြင့္ေတြမွာထားတယ္

ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ့စာေလးကို ဖတ္ျပီး သူမခုိ႔တရုိ႔ျပံဳးျပီး ေျပာလိုက္သည္….

“ ၾကယ္ဆိုတာ ေၾကြတတ္တယ္ေလ… ”

- ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ဆိုတာလဲ ေသတတ္တယ္

သူဘာ စကားမွ မေျပာပဲ ခဏတိတ္ဆိတ္သြားျပန္သည္… ေနာက္ သူ ခံစားခ်က္ေတြ ထပ္ေရးသည္… ေလွတစင္း ထပ္လြတ္သည္…

“ ဒီေန႔ ငါ့ ၾကယ္တစင္း ေၾကြက်သြားတယ္… ”

သူမ မ်က္ရည္ေတြ ရစ္၀ဲလာေနျပီ... သုိ႔ေသာ္ သူ မငိုေတာ့…

“ ေက်းဇူးပဲ.. နင့္ေၾကာင့္ ငါခံစားေနရတာေတြ နဲနဲသက္သာလာတယ္…. ”

စကားမေျပာေသာ ကၽြန္ေတာ့္ အစား သူစကားမ်ားစြာေျပာေနခဲ့သည္… သူအခ်စ္ဇာတ္သိမ္းကို သူေၾကကြဲ ဆုိ႔နင့္စြာ ေျပာျပေနသည္… သူမငိုေအာင္ ထိန္းေနခဲ့သည္… ကၽြန္ေတာ္လဲ အလုိလို သူနဲ႔ထပ္သူ ၀မ္းနည္းလာသည္ … ေနာက္ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလွေတြ ထပ္လြတ္ၾကသည္… ေနအေတာ္ေတာင္ ေစာင္းသြားေတာ့ သူ ႏႈတ္ဆက္ထြက္သြားသည္… ေျခရာေလးေတြ သူခ်န္ရစ္သည္… စာအုပ္ထဲ gmail address တစ္ခု သူထားခဲ့သည္ …. ေသခ်ာတာက ကၽြန္ေတာ့္ ေကာင္ကင္မွာ ၾကယ္ေလး တစ္ပြင့္တိုးလာျပန္ျပီ….

*****

ကာလၾကာရွည္စြာ ျပစ္ထားခဲ့ေသာ gmail တစ္ခု ထိုေန႔ညက စျပီး ကၽြန္ေတာ္ အသက္သြင္းခဲ့သည္… သူနာမည္ေလးကို ရိုက္ထည့္ျပီး တစ္ညလံုးေစာင့္ေနမိသည္… ေပၚမလာပါ… ကၽြန္ေတာ့္ ေန႔ရက္ေတြ ေခၚသူမဲ႔တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာေလး ေရွ႕မွာပဲ ေန႔ရက္ေတြကုိ ကုန္ဆံုးေနခဲ့တယ္…. တစ္ပတ္ေလာက္ အၾကာမွသူမ ေပၚလာသည္… သူက ခ်က္ေနၾကမဟုတ္.. ကေလးကလား အလုပ္လို႔ သူမထင္သည္… သူမကို online မွာေတြ႔ရခဲသည္… သူနဲ႔ ေျပာရင္း သူ႔စိတ္ရင္းကုိ ကၽြန္တာ္ျမင္လာသည္… သူ႔ကုိ ပိုျပီး စိတ္၀င္စားလာမိသည္… သူက ေတာ္ရံုမိန္းကေလး မဟုတ္… ရည္မွန္းခ်က္ၾကီးသလုိ တကယ္လက္ေတြ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနေသာ သူမ…. ၀ါသနာပါေသာ အလုပ္ကုိသာ သူလုပ္သည္.. တစ္ေန႔ကုန္ ပန္းခ်ီဆြဲရင္း သူအခ်ိန္မ်ားစြာ သူသံုးေနတတ္သည္… ခံစားခ်က္ေရွ႔တန္းတင္လြန္းလို႔ .. သူ လူမွားခ်စ္ခဲ့ရတာပါလို႔ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ညီးတြားျမဲ… ျပစ္သြားေသာ ခ်စ္သူအတြက္ မ်က္ရည္ ထပ္မက်ပါ သူငိုေနတာ သူအတြက္ပါလို႔ ဆင္ေျခေတြလဲ သူေပးတတ္သည္… အခုေတာ့ သူမငိုေတာ့ … သူဘ၀မွာ ေလွေလးေတြလဲ ရွိလာျပီတဲ့ေလ.... ၾကယ္ေလးေတြလဲရွိလာျပီ.. သူေမ်ာ္လင့္ျခင္းမ်ား တဖန္ရွင္သန္လာခဲ့ျပီ.. အဲ့ဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ကို အျမဲ ေက်းဇူးတင္ေနသည္..

ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ကိုစာနာသည္…. ကၽြန္ေတာ္ကို ဂရုစိုက္သည္… တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္စကားေျပာႏိုင္ရမည္… ကၽြန္ေတာ့္ ေကာင္းကင္မွာ ၾကယ္ေလးေတြ ထာ၀ရ ရွင္သန္ေနမည္ဟု သူအျမဲ ႏွစ္သိမ့္သည္… သူရဲ႔ စာနာမႈကရုဏာေတြဟာ အခ်ိန္ေတြ ၾကာတဲ့ အခါ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတစ္ခုသုိ႔ အသြင္ေျပာင္း လာခဲ့သည္.. မထင္မွတ္တဲ့ တစ္ေန႔မွာ သူ ၀န္ခံခဲ့သည္… သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ခ်စ္သည္တဲ့…. ကၽြန္ေတာ္ ခံစားခ်က္ေတြ ေရာေထြးကုန္သည္.. ရင္တြင္း ပန္းေပါင္းမ်ားစြာ ပြင့္လန္းသလုိ မိုးၾကိဳးအစင္းေပါင္းမ်ားစြာ ျပစ္ခြင္းသလို ခံစားရသည္… သူခ်စ္ျခင္း ကို ကၽြန္ေတာ္ရေတာ့ ေပ်ာ္မိသည္.. ကၽြန္ေတာ္ ေတာင့္တခဲ့ေသာ အရာမဟုတ္ပါလား… သုိ႔ေသာ္… ကၽြန္ေတာ္ … ကၽြန္ေတာ္က စကားမေျပာႏိုင္ဟု သူသိထားသည္… သူ ဂရုဏာႏွင့္ ဆြံအေနေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က္ုိ ခ်စ္မိသည္.. အမွန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ မ ‘အ’ ခဲ့… သူနဲ႔ ေတြ႔ေသာေန႔က သ႔ူစကားသံေအာက္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာက္ျပီး အ ခ်င္ေယာင္ ေနမိခဲ့သည္…

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ … စိတ္ထဲမွာေတာ့ မွားမွန္းသိေနျပီ… သူမအနား မွာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တဲ့စကားေတာ့ ေျပာေနခ်င္သည္… အခုေတာ့ ေျပာခြင့္မရွိ.. မၾကာခင္ အလိမ္ေတြ ေပၚကုန္ေတာ့မည္…
ေခါင္းထဲ အေတြးမ်ားစြာ ၀င္လာသည္..

ကၽြန္ေတာ္ အအ အတုိင္းဆက္ေနရမလား..

ဒါမွမဟုတ္ ရုတ္တရက္ အသံျပန္ထြက္လာသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ညာရမလား…..

ဒါမွမဟုတ္ ညာခဲ့ပါသည္လုိ႔ ၀န္ခံရမလား..

ကၽြန္ေတာ္ မညာရက္ေတာ့… ခင္မင္မႈတြင္ ပြင့္လင္းမႈမရွိလွ်င္ မရုိးသား.. ထိုအတူ ခ်စ္ျခင္းတြင္လဲ အလိမ္အညာပါလာ လွ်င္ မျဖဴစင္… မရွည္ၾကာ… မခိုင္ျမဲ… တစ္ခ်ိန္က အသဲကြဲဖူးေသာ သူမ… အရဲစြံျပီး ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့သူက လူညာတစ္ေယာက္ေတာ့ မျဖစ္ေစခ်င္.. သူမ ဘ၀တြင္ ကၽြန္ေတာ္ က ေျခာက္ျပစ္ကင္း စံျပပုဂၢိဳလ္လဲ မမွန္းပါ… အမွားမကင္းေသား လူမ်ားၾကား… အမွား မ်ားေသာလူသား တစ္ေယာက္ေတာ့ မျဖစ္ခ်င္… အမွားကုိ ေရွာင္ပုန္း သရဲေဘာ ေၾကာင္သူတစ္ေယာက္လဲ မျဖစ္ခ်င္… သူဘ၀ေလး လွပဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ေလး ေပးဆပ္တတ္တဲ့ ရိုးသားတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ခ်င္သည္… ကၽြန္ေတာ္ ပြင့္လင္းစြာ ၀န္ခံေတာ့မည္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္… သူခ်ိန္းထားေသာ ေန႔ရက္ေလးကို ညတိုင္း ၾကယ္ေၾကြေတြမွာ ဆုေတာင္းရင္း ေစာင့္ေနခဲ့တယ္…. သူခြင့္လြတ္ဖို႔ ေမ်ာ္လင့္ေနမိသည္… ကၽြန္ေတာ္ အလိမ္အညာေတြကို သူရိုးသားမႈေတြေၾကာင့္ ခြင့္လြတ္ေပးလိမ့္မည္ဟု ေမ်ာ္လင့္ေနမိသည္….

*****

သူ ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ စေတြ႔ေသာ ေနရာေလး.. အရင္အတိုင္းတိတ္ဆိတ္ေနျမဲ… လွပေနျမဲ… ကန္ေရျပင္က လႈိင္းေသးေသးေလးေတြလဲ မခုိ႔တရို႔ ကမ္းတို႔ကို ရိုက္ခက္ေနျမဲ… ေလနုေအးကလဲ ခပ္ေျဖးေျဖးတိုက္ခတ္ေနျမဲ အရာရာဆိတ္ျငိမ္ ေနေပမယ့္ … ေစာင့္စားေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ေမာရေနရျပီ... အသက္ရႈရပ္ေလာက္ ေအာင္ ရင္ေတြခုန္ေနသည္… ရင္ေတြ ကြဲထြက္သြားမလား မွတ္ရသည္… အေတြးထဲ ေယာက္ယက္ခက္ေနသည္… အမွန္ကို သိတဲ့အခါ သူမုန္းမွာလား သူလက္ခံမွာလား….

စေတြ႔တဲ့ေနက သူငုိေနသည္… ဒီေန႔ေရာ… သူေပ်ာ္မည္ထင္သည္…. ဒီေနရာေလးက ဒီေန႔လည္း ပံုစံမေျပာင္း စေတြ႔တုန္းကအတိုင္း ရွိေနရင္ေတာင္ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ေတာ့ ဘ၀ေျပာင္းျပီး ခ်စ္သူေတြ အျဖစ္ေပါင္းရေတာ့မည္… စိတ္ကူးထဲမွာ တစ္ေယာက္တည္း ရူးေနမိသည္….

အျပံဳးတစ္ခုနဲ႔ သူေရာက္လာပါျပီ .. ရွက္ျပံဳးေလးနဲ႔ သူမကို ကၽြန္ေတာ္လဲ အျပံဳးတစ္ခုနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္လုိက္သည္… ထိုေနာက္ သူလက္ထဲကို ကၽြန္ေတာ္ ၀န္ခံခ်က္စာတစ္ေစာင္ထည့္လိုက္သည္… ေျပာခ်င္တာကို ေရးမွရသည့္ ဘ၀ဟု မွတ္ယူထားဆဲ သူမက.. ထုိစာကို အံ့ၾသျခင္းမဲ႔ ဖတ္ရင္း… ေပ်ာ္ျမဴးေနတဲ့ သူမ်က္နွာေလး ညိွုဳးလာသည္.. မ်က္ရည္ေလးေတြ သူ႔ပါးျပင္ေပၚခုန္ဆင္းလာသည္…. သူမ မေျပာေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ သိလိုက္သည္… ကၽြန္ေတာ္မွားခဲ့သည္… သူ႔အသံေတြ တုန္ရီေနျပီ… သူ အားတင္းျပီး စကားကို ထိန္းေျပာလိုက္သည္….

“နင္…. ဘာလို႔ ညာခဲ့တာလဲ …. ဟင္ ”

ကၽြန္ေတာ္ ေရးျပစရာမလုိေတာ့ ရုိးသားစြာပဲ.. ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္သည္.. အသံေတြကေတာ့ ဆုိ႔နင့္ေနသည္….

“ငါ မရည္ရြယ္္ပါဘူးဟာ… ရုတ္တရက္မို႔လို႔.. ငါ .. လိမ္ညာမိတာပါ… ”

မ်က္ရည္ေတြ သူ႔ပါးေပၚက ထပ္လိမ့္ဆင္းလာသည္…

“ဘာလို႔ နင္ေစာေစာက ၀န္မခံတာလဲ.. နင္နဲ႔ငါ ခ်က္ေနၾကတာပဲ… ”

“ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ဟာ.. ငါအခု ၀န္ခံပါတယ္ ငါမွားခဲ့ပါတယ္ … ခြင့္လြတ္ေပးပါဟာ.. ေနာက္ဆံုးမွာ ငါရိုးသားခဲ့ပါတယ္ ”

“ဒါေပမယ့္ နင္တစ္ေလွ်ာက္လံုး လိမ္ညာေနခဲ့တယ္… ”

“ငါလိမ္ညာေပမယ့္… နင့္ကုိ မထိခိုက္ခဲ့ဘူးထင္တာပဲ… ငါ့ညာခဲ့လို႔ နင္စိတ္ညစ္တာေတြေတာင္ ေပ်ာက္ခဲ့ေသးတာပဲ”

“ဒါေပမယ့္ နင့္အလိမ္အညာမွာ ငါ့ ႏွလံုးသားတစ္ခု ပါသြားတယ္ဆိုတာေရာ နင္သိလိုက္လား ”
ကၽြန္ေတာ္ ငိုခ်င္မိသည္…. ရင္ထဲ နင့္ေနေအာင္ ခံစားလာရသည္….

“ငါေရာ မခံစားရဘူးလို႔ နင္ထင္ေနလား… ငါ ရုတ္တရက္ အသံ ျပန္ထြက္လာပါတယ္လို႔ လိမ္ရင္ရသားနဲ႔ ငါမလိမ္ေတာ့တာ ငါနင့္အေပၚ ျဖဴစင္လို႔ နင့္ကို ခ်စ္လို႔ ေပါ့ဟာ ”
ေျပာေနရင္း ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ရည္ေတြ ရစ္၀ဲလာသည္…

“နင္ ညာအံုးမွာလား… ေတာ္ပါျပီဟာ.. လံုေလာက္သြားပါျပီ… ငါၾကယ္တစင္းလဲ ေၾကြက်သြားပါျပီ…”

ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသား ကို ကိုင္လႈပ္သလိုခံစားလိုက္ရသည္… ကၽြန္ေတာ္ ရူးရေတာ့မည္….

“ငါ့ကို ခြင့္လြတ္ပါဟာ … ငါ့ရိုးသားမႈအတြက္ .. နင့္ဆီက ခြင့္လြတ္ပါတယ္ ဆိုတဲ့ စကားေလးေတာင္ မရေတာ့ဘူးလား ”

“မခြင့္လြတ္ရက္ဘူး.. တစ္ခါလိမ္ညာတဲ့သူကို တစ္ခါခြင့္လြတ္တယ္ဆိုရင္… ေနာင္ .. နင္ ဆက္လိမ္မွာ… ”

“ငါမလိမ္ေတာ့ပါဘူး ဟာ… ကတိေပးပါတယ္… ”

“တစ္ခါေသဖူးရင္ ပ်ဥ္ဖုိးနားလည္ရမယ္တဲ့…. ငါဘ၀ ဟာ ေယာက်္ားေတြရဲ႔ လိမ္ညာရာ အျဖစ္မခံႏိုင္ဘူး.. ”

“ငါကုိ တစ္ၾကိမ္ေလာက္ အခြင့္အေရးေပးပါဟာ…. ငါဟာ နင့္အခ်စ္ကို ၾကိဳးစားဖုိ႔ ထိုက္တန္ပါတယ္… ငါ ေနာက္ မလိမ္ေတာ့ပါဘူး…. ကတိေပးပါတယ္ ဟာ….”

“နင့္ကတိေတြ ေလွထဲ ထည့္လိုက္ပါေတာ့.. ငါ .. ဒီအခ်ိန္မွာ နင့္နာမည္ကို ေလွမွာေရးျပီး ျမဳပ္ျပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ”

စကားအဆံုးမွာ သူ ေျပးထြက္သြားခဲ့တယ္…. ကၽြန္ေတာ္ သူ႔လက္ကေလးကို လွမ္းဆြဲလိုက္သည္….

“ငါ့ကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ၾကိဳးစားခြင့္ျပဳပါဟာ… ငါကို မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔… ငါတကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ… ”

“ၾကိဳးစားလဲ အလကားပဲ… လိမ္ညာတတ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို ရင္ထဲကခ်စ္ခဲ့ရင္ေတာင္ ငါဘယ္ေတာ့မွ လက္ခံမွာ မဟုတ္ဘူး… နင့္ကုိ ဒီထက္ပို မခ်စ္ေသးခင္ နင့္အနားက ငါသြားရမယ္… ငါကို လြတ္ပါ….”

“ေတာင္းပန္ပါတယ္ဟာ… တစ္ၾကိမ္ေလာက္ပဲ အခြင့္အေရးေပးပါ…. ”

ဒီစကားကလြဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္မွာ ေျပာစရာက မထြက္ေတာ့… ကၽြန္ေတာ္ ရင္ေတြေပါက္ကြဲသြားေတာ့မယ္…

“ငါ့ကို ထပ္မခ်ီေႏွာင္ပါနဲ႔ေတာ့ဟာ…. ငါရင္ထဲမွာ ဒဏ္ရာေတြ အျပည့္အႏွက္မို႔ပါ….”

သူမ်က္၀န္းထဲက လိမ့္ဆင္းလာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြရဲ႕ဒဏ္ကို ကၽြန္ေတာ္ မခံႏိုင္ေတာ့ … ကၽြန္ေတာ္ လက္ေလွ်ာ့လိုက္ပါျပီ… သူကို ကၽြန္ေတာ္ အနားမွာ သံသယမ်ားနဲ႔ ေနေစမယ့္အစား.. ကၽြန္ေတာ့္အေ၀းမွာ သူပူပင္ကင္းစြားေနေစခ်င္သည္….သူ႔ေကာင္းကင္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ၾကယ္ေလး မရွိေတာ့သလုိ… သူ႔ဘ၀ မွ ကၽြန္ေတာ္နာမည္နဲ႔ ေလွကေလး လဲ ျမဳပ္သြားခဲ့ပါျပီ…. သူရင္ထဲက ဒဏ္ရာေတြကို ေၾကြသြားတဲ့ ၾကယ္ေလး.. ျမဳပ္သြားတဲ့ေလွေလးမ်ား က ကုစားေပးေစခ်င္သည္…

ကၽြန္ေတာ္ ခံစားေနရသည္… ၀မ္းနည္းမႈ ခံျပင္းမႈေတြ ေရာေနသည္… အမွန္တရားတစ္ခုကို ရုိးသြားစြာ ၀န္ခံသူအဖို႔ အမုန္းတစ္ခုဟာ ထိုက္တန္တဲ့ ဆုလာဒ္ပဲလား…. လိမ္ညာ ဟန္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ဘ၀မွာ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့သမွ်ဟာ… ရုိးသားတဲ့ တခဏမွာပဲ ျမဴခိုးေတြလို ေနျခည္အေတြ႔မွာ လြင့္ေပ်ာက္ကုန္ျပီလား…. ဆက္ညာလိုက္ရင္ေကာင္းသားဆိုတဲ႔ အေတြးေတြက ေခါင္းထဲမွာ ေနာင္တလို႔ နာမည္တပ္ျပီး ၀င္ေရာက္လာျပန္ျပီ… ကၽြန္ေတာ္ ညွင္သာစြာ ျငင္းလိုက္သည္… ဟန္ေဆာင္ျခင္းမဲ႔ ဘ၀တစ္ခုနဲ႔ သူမ ျပန္လည္ ေရာက္လာတဲ့ အထိ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမည္…. စမွတ္တစ္ခုမွာပဲ ဆံုး.. စံုမွတ္တစ္ခုမွာပဲ လြဲ.. ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကြဲရတာပဲလား… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀မွာ သူမကို အေပ်ာက္မခံ ေကာင္းကင္ယံမွာထာ၀ရ ထြန္းလင္းေစခ်င္သည္…. ကၽြန္ေတာ္ သူမနာမည္နဲ႔ ေလွတစင္းလဲ မျမဳပ္သလို… သူမအတြက္ ၾကယ္တစင္းလဲ မေျခြခ်ေတာ့ပါဘူး… ေမ်ာ္လင့္ရင္းပဲ ရူးေနေတာ့မယ္….

*****

လြမ္းရက္ေတြ ရွည္လာပါတယ္… ေန႔စဥ္မဟုတ္ေတာင္.. ခဏခဏ ဒီေနရာေလးေတာ့ ေရာက္ျဖစ္ပါတယ္.. ေလွကေလးေတြလဲ လြတ္ျဖစ္တယ္… ညညဆို ၾကယ္ေလးေတြလဲ ၾကည့္မိတယ္…. သူမေရာ… ၾကယ္ကေလးေတြကို ၾကည့္ေနမလား.. ေလွကေလးေတြ လြတ္ေနမလား….

တစ္ခါ လိမ္ညာဖူးသူတစ္ေယာက္ အတြက္ သူမအခ်စ္ကို ေမ်ာ္လင့္ခြင့္မရွိေတာ့ျပီလား…. ျပန္လည္ ရိုးသားလာသူတစ္ေယာက္ အတြက္ သူမရဲ႔ အျပံဳတစ္ခုနဲ႔ မထိုက္တန္ဘူးလား…. ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေမ်ာ္လင့္ျမဲ ေမ်ာ္လင့္ဆဲပါပဲ… သူမ ရင္ထဲက အစိုင္အခဲေတြ ေျပေပ်ာက္ဖုိ႔.. ကၽြန္ေတာ္ ကန္ေရျပင္မွာေတာင္ ေလွအစင္းေပါင္း ေထာင္ေသာင္း မက ျမဳပ္ခဲ့ျပီးျပီ… ဒါေပမယ့္ သူ႔ေကာင္းကင္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ ၾကယ္တစင္းကေတာ့ ေသျမဲ ေသဆဲပဲလား…..

အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာျပီ… အေတြ႔မခံသလို ပို႔သမွ် message အေၾကာင္းမျပန္တဲ့ သူမ.. ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ထဲကေန ၾကယ္ပြင့္ေလးလို ေၾကြလြင့္သြားပါျပီ… ေနာက္ သူမနာမည္နဲ႔ ေလွတစင္းထဲ ေရျပင္ထဲ ေမ်ာလိုက္ျပီ… ေရအေတြ႔ နွစ္ျမဳပ္ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါျပီ…..

ကၽြန္ေတာ္ ကုိ သူမ ရက္စက္ခဲ့တာလား … ကၽြန္ေတာ္ မသိ….

သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ရက္စက္ခဲ့တာလား… ကၽြန္ေတာ္ မသိ…

အရာအားလံုး ေ၀းလြင့္ျခင္းနဲ႔ အဆံုးသတ္တာ ဘာေၾကာင့္လဲ…. ကၽြန္ေတာ္ မသိ…

ကၽြန္ေတာ္ သိလိုက္တာ တစ္ခုပဲရွိတယ္ … သူမ ဆိုတဲ့ ၾကယ္တစ္ပြင့္ ကၽြန္ေတာ့္ ေကာင္းကင္က ေၾကြက်သြားတယ္… အနက္ရႈိင္းဆံုးဆိုတဲ့… ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသား ေရျပင္ေအာက္ကိုပါပဲ …. အဲ့ဒီမွာ… သူမနာမည္နဲ႔ ေလွေလးတစ္စင္းလဲ ျမဳပ္ေနတယ္ေလ…

သူ႔ကိုသတိရတုိင္း ကၽြန္ေတာ္ လြမ္းတဲ့အေၾကာင္းေတြေရး ေလွကေလးေတြ လြတ္တယ္… ျမဳပ္သြားတဲ့ ေလွကေလးက ေရေအာက္မွာ ျမဳပ္ေနတဲ႔ ၾကယ္ေလးကို သတင္းစကား ပါးေပးႏိုင္မယ္ ထင္တာပါပဲ….

အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာေပမယ့္ ေသခ်ာတာက …. ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရွင္ေနသမွ် … ကၽြန္ေတာ့္ နွလံုးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆံုးေနရာမွာ… သူမ ရွိတယ္ဆိုတာပါပဲ….





No comments:

Post a Comment