လိပ္ျပာငယ္ရဲ႕ အိပ္မက္



အခ်စ္သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္… ေတးသံေတြ မဆံုးခင္မွာ .. ဖုန္းေကာက္ကိုင္လိုက္တယ္…. တစ္ေနကုန္ ေ၀းေနလို႔ .. ေဆြးေနရတဲ့ ညေနေလးအတြက္ .. အလြမ္းေျပ ဖုန္းေပါ့.. သူ႔အသံကေလး.. ညင္သာဆဲ.. သူ မ်က္ႏွာ ေဖြးေဖြးေလးကို ေတာင္ လွမ္းျမင္ေယာင္မိတယ္… ညင္သာတဲ့ အသံေတြက တိတ္ဆိတ္လာျပီး… တေျဖးေျဖးေသြးေအးလာတဲ့ စကားသံ အဆံုးမွာ…ကၽြန္ေတာ္ မၾကားခ်င္ဆံုး စကားနဲ႔ အဆံုးသတ္လိုက္တယ္…. ကၽြန္ေတာ္ .. တကိုယ္လံုး တုန္ရီလာတယ္.. ေအာင့္သက္သက္နဲ႔ ရင္ဘက္က ခံရခက္လာတယ္… ဖုန္းကိုင္ထားတဲ့ ဟန္ပဲရွိျပီး မာန္မရွိေတာ့တဲ့ လက္ၾကားက ဖုန္းကေလး ခုန္ခ်သြားတယ္…အဲ့ဒီ ညေနမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ဖုန္းကေလး ေသဆံုးသြားတယ္… ဖုန္းကေလး ေန၀င္သြားတဲ့ ညေနခင္းတစ္ခု ထင္သေလာက္ မသပ္ရပ္ခဲ့ဘူး အစြန္းအထင္းေတြမ်ားခဲ့တယ္…

နာရီပိုင္းေတာင္ မျခားတဲ့ အခ်ိန္ေလးမွာ ေလာက တစ္ခုလံုး စုတ္ခ်က္ၾကမ္းၾကမ္း ထိသြားလား… အက်ည္းတန္လွ မယ့္ အခုလို ညေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ရင္မွာ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ပဲ … ၾကည္ႏူးစရာမရွိဘူး.. မုိးရြာေနတယ္.. မစိုစြတ္ဘူး.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသား နစ္မြန္းေနတယ္… ဘယ္ဆီသြားေနလဲ.. ေျခဦးတည့္ရာလား… မဟုတ္ပါဘူး.. ႏွလံုးသားေခၚေဆာင္ရာေပါ့ …. သူနဲ႔ ေ၀းတဲ့အခါ သူနဲ႔ အမွတ္တရ ရွိမယ့္အရာေတြဆီကို သတိရတယ္ေလ… ေျခကုန္တင္ေျပးမိတယ္ ..တျမိဳ႕လံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္ပဲ အေရးတၾကီးနဲ႔ ျဖစ္ေနခဲ့တယ္… ရင္ခုန္သံေတြ ျမန္လာတယ္.. ႏွလံုးသား တစ္ခု ခုန္ထြက္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ မရပ္ေတာ့ဘူး… အလြမ္းေတြနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ ကြဲထြက္မယ့္ အတူတူ.. ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားကို အနားယူခြင့္ မေပးေတာ့ဘူး… ….. …….

ေျခေထာက္ေတြ နာခံျခင္းမဲ့ ျငင္းဆန္တဲ့ အခါ .. ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေျမၾကီးေပၚမွာ ေမွာက္လွ်က္သားပဲ.. အေတြးထဲမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျမၾကီးနဲ႔ တသားတည္းသာ ျဖစ္လုိုက္ခ်င္တယ္…. ကမာၻေျမၾကီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ါးျမိဳလိုက္သင့္တယ္… ေျမၾကီးေပၚကို တစ္စက္တစ္စက္က် ေနတယ္.. ေခၽြးေတြပါလို႔ ဆင္ေျခေပးလုိက္ခ်င္တယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္လံုးကိုေတာ့ မၾကည့္ၾကနဲ႔ေပါ့….

အေတြးေတြ ကဆင့္ကလ်ားနဲ႔မို႔ .. ကၽြန္ေတာ့္ကို အရူးတစ္ေယာက္လို႔ သတ္မွတ္ၾကပါ… ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကို ဘယ္လို ျပန္ေရာက္ခဲ့လဲ မသိေတာ့ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္ကို ဖတ္တြယ္ထားတဲ့ သဲေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ့္ အေ၀း ဖယ္ထုတ္ လိုက္တယ္… ျမင္ကြင္းေတြ မႈန္ရီ ေနေပမယ့္.. ကၽြန္ေတာ့္ အၾကည့္ေတြ အခန္းေထာင့္က အသက္ဆက္ဖုိ႔ အားယူဆဲ.. ပန္းခ်ီကားေလးကို ၾကည့္ေနမိတယ္.. အျပာေရာင္.. ပန္းေရာင္… ဒါ….. ဒါ…. သူၾကိဳက္တဲ့ အေရာင္ေတြပဲ… အနီမၾကိဳက္တဲ့ သူမအတြက္ .. ဒီကားမွာ ပန္းေရာင္က အကၡရာေပါ့… သူစိမ္းကားမွာေၾကာက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ဒီကားမွာအစိမ္းေရာင္ မပါဘူး.. အဲ့ဒီပန္းခ်ီကားေလးကို ကၽြန္ေတာ္ အသက္သြင္းခြင့္မရွိေတာ့ဘူး.. ေျခာက္ေနတဲ့ ေဆး.. ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ မို႔ စိုစြတ္ကုန္ပါျပီ… …. အသက္မဲ့ေနတဲ့ ပန္းခ်ီကားေလး ကို အညွာအတာမဲ့ အသက္ႏုတ္ဖို႔.. ကၽြန္ေတာ္ စုတ္တံကို ကိုင္လိုက္တယ္…. ….. ….. …… ေရးေဆးကားေလး မဟုတ္ေတာ့တဲ့ မ်က္ရည္ေတြ ထံုမြန္းထားတဲ့ ဒီ ပန္းခ်ီကားေလးဟာ…. သူမလက္ထဲ အပ္မယ္လို႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ … ကၽြန္ေတာ့္ အသက္ပါပဲ…. ကၽြန္ေတာ္ ..... မဖ်တ္ရက္ေတာ့ဘူး…. ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္ရက္ပါဘူး… ကၽြန္ေတာ္ မ၀ံ့ ခဲ့ပါဘူး….

အျပာေရာင္ အဖံုးေလးနဲ႔စာအုပ္… ဘယ္လိုလုပ္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲ ေရာက္လာတာလဲ…. ဒါ…. ဒါ….. …. သူ႔ကို ေပးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ေမြးထုတ္ထားတဲ့ ရင္တိုက္ၾကားထဲ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးေလ… လိပ္ျပာေလးေတြ… အၾကီး.. အေသး.. အေရာင္ေတြစံုတဲ့… ဒီအဖံုးေလးမွာ… လိပ္ျပာတစ္ေကာင္ခ်င္းဆီဟာ.. ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္.. သစၥာ… ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀.. အသက္.. အရာအားလံုးကို ရည္ညြန္းတယ္…. စာအုပ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ႏွလံုးသားစကား ကို ဘာသာ ျပန္ထားတဲ့ ခပ္ႏုႏု ယုယုယယ စာသားေလးေတြ ကဗ်ာေလးေတြရွိတယ္ … … သူ…. သူ…….. …. သူမသိႏိုင္ေတာ့ပါလား…. လိပ္ျပာခ်စ္တတ္တဲ့ သူမအတြက္ ကၽြန္ေတာ္လိပ္ျပာ ေတြ လက္ေဆာင္ေပးဖူးတယ္ … လိပ္ျပာ အစစ္ဆိုလက္မခံ သနားတတ္တဲ့ သူမအတြက္… ကၽြန္ေတာ္ ဖန္တီးထားတဲ့ လိပ္ျပာေလးေတြက သူ အျပံဳးေတြကို ဖူးပြင့္ေစခဲ့ဖူးတယ္… သက္တံ့ေရာင္ မနက္တစ္ခုမွာ “ရွင္သန္ခ်ိန္တိုင္း နင့္အနားေနခ်င္တယ္ ငါေသရင္ နင့္နား လိပ္ျပာပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ” လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးတာ… မွတ္မိတယ္… ေမ့မရေတာ့ဘူး….. ကၽြန္ေတာ္ ရူးသြားတဲ့ အခါ လိပ္ျပာရူး ရူးမယ္ထင္တာပဲ….

တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြက ညံေနတဲ့ ညအေမွာင္ ထိန္ထိန္ထဲ တစ္ေယာက္တည္း လိုက္ေရာညီေထြ ထိုင္ေနမိသည္… အခန္းေထာင့္… ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနတာ ဒီအေမွာင္ေတာင္ မသိဘူး.. တိတ္ဆိတ္လြန္းတယ္… ရင္ခုန္သံေတြ ကၽြန္ေတာ့္ နားနဲ႔ စပ္စပ္ ၾကားေနတယ္… ကၽြန္ေတာ္ ့ အေတြးေတြ ရင္ခုန္သံလို႔ပဲ ခုန္လိုက္.. ရပ္လိုက္…. ၾကည္လင္တဲ့ မနက္ခင္းတစ္ခု မေမြးဖြားခင္ထိ ကၽြန္ေတာ့္ ညေတြကို စိတ္ကူးေတြနဲ႔ ျဖန္႔က်က္ထားလိုက္ေတာ့မယ္… မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္ ပိတ္ရင္ တားမရတဲ့ အတိတ္ဆိုး လာေျခာက္မယ့္အတူတူ… ဒီတစ္ညေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုဖြင့္ျပီး အိပ္မက္မက္လိုက္မယ္….

ကၽြန္ေတာ္ အိပ္မက္ထဲမွာ လိပ္ျပာေတြ .. အေရာင္ေတြစံုလိုက္တာဗ်ာ.. အေမွာင္ဆိုတာ.. သူတို႔ အေတာင္ေတြၾကားမွာ ေပ်ာက္သြားတယ္… သိပ္လွတယ္… ပန္းေလးေတြၾကား ပ်ံ၀ဲေနတယ္… ကၽြန္ေတာ္… ကၽြန္ေတာ္လဲ လိပ္ျပာေလး တစ္ေကာင္တဲ့… လွလိုက္တာဗ်ာ.. ကၽြန္ေတာ္ အေတာင္ေတြက မယံုႏုိင္ေလာက္ေအာင္ အေရာင္ေတြစံုေနတယ္… အနီမပါဘူး… ေပ်ာ္လိုက္တာဗ်ာ… အစိမ္း မပါဘူး.. ၀မ္းသာလိုက္တာဗ်ာ… ပန္းေရာင္ေတြ အတိ သိပ္လွတဲ့ ပန္းတပြင့္ရဲ႕ လက္မွာခုိနားဖုိ႔ ၾကိဳးစားခိုက္… ပန္းကေလးေပးတဲ့ သတင္း.. ေလညင္းၾကားထဲမွာပဲ လိပ္ျပာေလးရဲ႕ ေမ်ာ္လင့္ျခင္း နိဂံုးခ်ဳပ္သြားတယ္… မပ်ံႏိုင္ေတာ့ဘူး.. က်ဆံုးသြားတယ္… ေျမျပင္အေရာက္ အသက္မေပ်ာက္ခင္…. ကၽြန္ေတာ္ အေတာင္ေတြ ျဖန္႔ခင္းလိုက္တယ္… အဲ့ဒီ ပန္းပြင့္ေလးရဲ ေျခရင္းမွာပဲ…




No comments:

Post a Comment